Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Vi har köpt ett hus på landet, utanför detalplan och flera hundra meter till närmaste granne. Den gamla ladugården som hör till huset...
Svar
4
· Visningar
1 211
Senast: Jappeloup
·
J
Hästmänniskan Hej, Snart är det dags att ta hit elektrikerna för att installera elen i stallet. De kommer självklart att fråga hur många lysrör jag...
Svar
12
· Visningar
1 518
Senast: Windjana
·
A
Hästmänniskan Undrar bara vad man ska tänka på när man importerar en häst på egen hand? Vad måste man göra (pappersmässigt) för att kunna importera...
Svar
6
· Visningar
782
Senast: Katinkas 2
·
E
Hästmänniskan Har folk rätten att springa igenmon andras hästahagar? Finns det inte någon lag eller liknande som säger att man inte får korsa eller...
2
Svar
33
· Visningar
2 683
Senast: eliiun
·
A
Hästmänniskan Är det någon som gått/går ridterapi utbildningen på Mittuniversitetet? Jag är väldigt nyfiken på upplägget vad gäller de gånger man...
Svar
11
· Visningar
2 020
Senast: Balance
·
S
Hästmänniskan Jag har en d-ponny, som har kronisk hosta, Men hostar inte varje dag. Utan det går i perioder, Värst är det vid fuktig väderlek...
2
Svar
21
· Visningar
1 894
Senast: Smultron92
·
Gnägg Mkt snyggt med mysbyxor och tennisskor ;)
Svar
0
· Visningar
103
Senast: Ewelina
·
Hästmänniskan Har hittat en trevlig liten häst som jag ev är spekulant på... Saken är den att hästen är 8 år och en import från ungern. Något...
Svar
1
· Visningar
781
Senast: Lantlolla
·
Hästmänniskan Vad är det dom kollar vid en ispektion av hästhållningen? Stallet, boxarna, hagarna, hästarna?? Hur petiga är dem? Vad har ni fått...
Svar
2
· Visningar
705
Senast: elle12
·
S
Hästmänniskan ska åka och kolla på en häst som har okänd härstamning, kan man göra ett dna test som visar vad det är för ras/raser i henne?? Kostnad?
Svar
2
· Visningar
705
Senast: skuggi
·
Hästmänniskan tror denna tråden passar här. hittade inte länken till gnägg de verkar bygga om lite här på buke. jo.. vilka är det här som har...
2
Svar
27
· Visningar
3 520
Senast: splash
·
Hästmänniskan behöver ha hjälp med att välja vilka galler jag ska välja att sätta för min förnster i stallet nu när vi renoverar. ge mig...
Svar
1
· Visningar
780
Senast: charmant
·
M
Hästmänniskan Hej:devil:! Jag har en fundering hur man får ett stuterinamn registrerat? Var vänder man sig och vad kostar det? Hoppas någon kan...
Svar
1
· Visningar
750
Senast: Strajder
·
Hästmänniskan Hej hej! Jag går just nu på gymnasiet, naturlinje med inriktining matte, heter Matematikgymnasiet vid Danderyds Gymnasium, ifall någon...
Svar
8
· Visningar
1 627
Senast: mizz_perfect
·
W
Hästmänniskan http://www.atl.nu/Article.jsp?article=33597
13 14 15
Svar
287
· Visningar
24 871
Senast: Maléne
·
Z
Hästmänniskan Jag ska gå ridledarkursen på Strömsholm i juni och jag skulle vilja höra lite från er som gått kursen. Hur var kursen? Vad hände sen...
Svar
9
· Visningar
3 769
Hästmänniskan Hej hej! Jag skulle vilja ha boxfronter med skjutdörrar. Det är inte någon som har en ritning liggandes???? Eller var har ni köpt...
Svar
7
· Visningar
2 352
Senast: Liselott76
·
Gnägg sover djupt för första gången i sitt liv
Svar
0
· Visningar
110
Senast: selda