Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
visste inte var ja skulle lägga tråden men provar här.. eftersom att vi ska rida långritt i sommar så måste jag veta var vi ska rida och...
Hästmänniskan
Nu är det så att jag går och funderar över att köpa häst, eller nja ponny :idea: Inte en färdigutbildad ponny utan allt från 1-3 år, och...
Hästmänniskan
Någon av er som har skjutdörrar där man kan fälla ned hela gallret? Alltså inte bara den vanliga luckan som man kan öppna eller skjuta...
Hästmänniskan
Jag funderar lite kring det här med lösdrift, på billigaste och enklaste vis. Så jag undrar lite hur det fungerar, rent praktiskt, att...
Hästmänniskan
Jag planerar mitt stallbygge för fullt.
Så som det ser ut idag ska jag bygga 9,5x12,5.
Det ska antagligen vara lecablock med puts över...
Hästmänniskan
Jag har nu efter 12 månader kommit upp i sadeln igen efter en ridolycka. Men det känns helt fel, all vilja och all kärlek finns kvar men...
Hästmänniskan
Jahapp så har vår stora (80hk) trädgårdstraktor dragit sin sista suck och inte ens verkstaden hittar varför skrället inte vill mer. Så...
Hästmänniskan
Som ni alla vet har jag fått jobb på ridläger och nu vart där en vecka. Jag har aldrig fått någon direkt information om exakt vad det är...
Hästmänniskan
I denna tråden kan vi väll träna "tillsammans"... Vi såtter upp mål på vad vi ska göra och inom vilken tid så rapporterar vi här hur de...
Hästmänniskan
Jag ska bygga ett stall på 9,60*4,80. Har ide torka och hoppas att någon där ute skulle kunna hjälpa mig med några förslag och tips. Har...
Hästmänniskan
om man som jag har några hästar, 9 st, och har dem privat, tar några föl ibland, och har några inackorderade, har ett stall hemma, och...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.