Uppmuntra å träna tillsammans

Sv: Uppmuntra å träna tillsammans

Nu måste jag hänka på här, kanske de blir lättare för mig att hålla mig till tränander när man kan snacka här.
Iförr går på natten gick jag nå konstigt ryck att jag vill ut å jogga. Så jag joggade säkert nästa 4km, njaa, gick lite emellan också. Men efter det kändes det skitbra! :D
Och jag måste komma bort från mitt småätande :( Nån annan som har problem med det eller har kommit bort från det?

Jag har problem med småätande. Ska from imorgon försöka få fastare rutiner i övrigt också så att jag kan lägga in lagom antal matpauser.

Ja, jag köpte mig ett par fina joggingskor,har sprungit 2ggr!på 2mån.Inte rider jag heller för min fölar vilken dag som helst och sen har vi en 1-åring. Jag brukar faktiskt hålla på med yoga här hemma men sen jag ramlade av min häst(som nu är såld) har min axel inte varit sig likt så de flesta övningar gör bara för ont...Trist
Men skall till sjukgymnast i morgon och höra vad hon säger.Nu skall jag ta en promenad med hundarna,sen mocka(aj min axel) och kanske blir det en liten springtur ikväll,mitt mål så småningom är att börja med distans och då gäller det ju att matte har kondis också

Men....
Vad är detta...
Här har man börjat träna som en galning, varje dag har jag tränat nu, minst en halvtimme, sprungit o cyklat o gud vet vad.
Och ätit har jag gjort bättre än vad jag brukar med...

Och vad händer.... Jo upp ett kg på vågen :cry:

Varför..?

mät istället! Vågen är inte sann:p

Jag har problem med småätande. Ska from imorgon försöka få fastare rutiner i övrigt också så att jag kan lägga in lagom antal matpauser.

Jag brukar börja småäta när jag inte har ätit ordentligt.
Ät nått så vill du itne småäta sen. Drick vatten, hungerkänslorna kan dämpas med vatten.

Men det är så sjukt, det måste vara nåt fel på mig, allvarligt!

Denna vecka har jag inte tränat nånting, och bara ätit hur mycket som hellst o druckit alkohol varje dag (har fyllt år)
Och... ned 2 kg på vågen

skumt!

Just jag, glömde nästan! Jag var duktig i morse, var ute kl. 07.30 joggade i 25 minuter och gick drygt 20 minuter. Är sååå förvånad att jag pallade att jogga så länge utan att vila eller ta gåpauser. Detta har aldrig hänt förr. F-n, man kanske inte har så dålig kondis ändå!

Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 563
Senast: mars
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
14
· Visningar
1 611
Senast: Mia_R
·
Hästvård Vet inte vart jag ska ta vägen längre.. För 2,5 månad sen så tappades en sko på uteritt och hon blev halt och hovslagaren kom ut och...
Svar
1
· Visningar
481
Senast: Grazing
·
Hundträning Byn som jag bor i anordnar hundpromenader ett par gånger i veckan. Jättebra träning tänkte jag. Själv har jag inget behov av social...
Svar
8
· Visningar
1 957
Senast: Sesca
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama