Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hej! Självklart ska vi peppa varandra! Vad har du för ryggskada om man får fråga? Hur tänker du komma i form?
Hej... tänkte bara säga att jag drar till gymet nu och tränar på första gången på ett år typ... får se hur det går och hur mycket jag orkar hehe håll tummarna.. Ska försöka gå ned lite i vikt o komma i form, ska försöka äta rätt och träna minst två ggr vecka nu över sommaren... kan det vara för mycket begärt.. så peppa mig nu!
Ostbågar till kvällsmat.... Usch va jag är dålig.... Dessutom har vi haft kalas hela helgen + 0 motion!! Jag är säääämst... Buhu.. Jag får börja om från början igen... inge kul, men jag får skylla mig själv, så är det!
Men....
Vad är detta...
Här har man börjat träna som en galning, varje dag har jag tränat nu, minst en halvtimme, sprungit o cyklat o gud vet vad.
Och ätit har jag gjort bättre än vad jag brukar med...
Och vad händer.... Jo upp ett kg på vågen
Varför..?
I denna tråden kan vi väll träna "tillsammans"... Vi såtter upp mål på vad vi ska göra och inom vilken tid så rapporterar vi här hur de går me våra mål... självklart hjälper vi till å uppmuntrar varrandra och kommer med tips
Låter de bra?