Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

E
Hästmänniskan Hoppas nu denna tråd kommer rätt här inne. Jag undrar lite om vår ponnyförsäkring, ponnyn är ett litet B-korsningsto född 97...
Svar
10
· Visningar
1 481
Senast: PrincessOfLjungen
·
C
Hästmänniskan Ngn mer än jag som har problem med at bilar / mopeder kör förbi i minst 90 knyck förbi hästen när man skrittar på vägen, och bryr sig...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
4 228
Senast: theoutside
·
Hästmänniskan Hej! ska ev köpa ett hus som har en halvklar paddock, just nu ligger det mackadam där och jag vet inte vad jag ska lägga nu?? har...
Svar
9
· Visningar
1 023
T
Hästmänniskan Som ny medlem får jag väl börja med att säg HEJ till alla här :) Nu till frågan: Vi har nyligen flyttat till en gård och...
2
Svar
36
· Visningar
6 736
Senast: Sar
·
W
Hästmänniskan Hej, någon som har tips på vart man kan hitta lämpliga stolpar för ridbanebelysning? Mycket tacksam för tips =) Mvh Witzippa:bump:
Svar
6
· Visningar
2 139
Senast: Witzippa
·
Hästmänniskan Behöver hjälp med vad "Mata inte hästarna!"och "klappa inte hästarna" heter på tyska och franska. Har tröttnat på turister som anser att...
2
Svar
21
· Visningar
2 516
Senast: werah
·
Svar
0
· Visningar
149
Senast: lizzie
·
Hästmänniskan Varför har man valt att särbehandla hästar på detta sätt? Om man har en jordbruksfastighet med beten som man får betesbidrag för av EU...
Svar
19
· Visningar
2 167
Senast: Ingridl
·
M
Hästmänniskan Jag ska snart köpa ny transport. har jättesvårt att välja vad jag ska ha. Behöver ha en ganska lätt trailer då jag vill kunna lasta...
Svar
2
· Visningar
736
Senast: Ingridl
·
T
Hästmänniskan Jag var i november 2004 med om en ridolycka. Jag gick ikull med min islänning. Vi kom i galopp på en stig i skogen,hästen snubblade,gick...
Svar
1
· Visningar
2 344
Senast: CillaW
·
Hästmänniskan Jag blir snart galen av denna djungel!! Vilken stalltillverkare är billigast och bäst egentligen? jag tittade på lövångers, och det...
Svar
3
· Visningar
832
Senast: Prisma
·
T
Hästmänniskan Hej är det någon som vet stall, ridskolor som ligger nära Gamlestan, Bergsjön? //Louise
Svar
1
· Visningar
958
Senast: Babe
·
H
Hästmänniskan Ni som säljer hö eller hösilage upplever ni inte att det alltid är samma "visa" varje år. Folk är väldigt långsamma med att boka sitt hö...
2
Svar
24
· Visningar
1 817
Senast: Kratus
·
S
Hästmänniskan vi har trägolv i boxarna, vi vill olja in det för att förhindra urin att tränga in i golvet. Men är det någon speciell olja ni vet...
Svar
4
· Visningar
1 012
Senast: Snuffsan
·
Hästmänniskan Vill bara veta vad ni tycker och lite råd tack ! *långt inlägg* ( bry er inte om stav felen :angel: ) Det är så här, jag och 2 andra...
Svar
10
· Visningar
1 542
Senast: _moa_
·
H
Hästmänniskan Fått ett erbjudande här på ett stall - jag får betala 2500 kr i månaden, då ingår allt (in och utsläpp, fodring, mockning, strö, foder (...
Svar
13
· Visningar
1 078
Senast: Mynta2
·
L
Hästmänniskan Hej! Någon som går på Berga naturb. gymnasium och vet hur hästhållnings inriktningen är där? Vad lägsta intagnings p. var senas och om...
2
Svar
23
· Visningar
4 370
Senast: Dahliin
·
Hästmänniskan För er som har en sån, funkar den? Eller kommer hästen lös av misstag ibland? Tycker tanken verkar bra men om man har en häst...
Svar
4
· Visningar
1 043
Senast: Terja
·
Hästmänniskan Den först augusti flyttar jag o min sambo in på en gård. (Hyra) Det är ett riktigt drömställe, allt finns. Det är bara stallet som...
Svar
1
· Visningar
676
Senast: Maléne
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama