Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

E
Hästmänniskan Tråden hamnar här, då den på ngt sätt hör hit.. But here it goes. Jag: seriös, ambitiös 21-åring. Bor på trevlig lagom gård med paddock...
Svar
9
· Visningar
1 265
Senast: Kamikazepiloten
·
Hästmänniskan Kan björkar ge rostangrepp på galvade detaljer (t ex hästsläp) om dessa är placerade under en björk? Jag har så oerhört svårt att tro...
Svar
17
· Visningar
3 690
Senast: Fredag
·
Gnägg Bobby och Kadde får hälsa på varann:)
Svar
0
· Visningar
135
Senast: Varmblod90
·
B
Hästmänniskan då lägger jag tråden här ;) någon som ska gå i Valstad? ska ni ha med er häst ? eller har ni gått där?
Svar
1
· Visningar
620
Senast: blohme
·
Hästmänniskan Vi ska sätta igång och göra en riktig ridbana nu. den kommer bli 20*60m och ska användas till både dressyr och hopp. Men vilket...
Svar
5
· Visningar
1 595
Senast: Grinch
·
N
Hästmänniskan Jag måste skriva av mig, är så j*vla irriterad och arg. Jag hjälpte till hos en familj, som jag känt sen jag var 6 år. Jag brukade...
2
Svar
21
· Visningar
2 114
Senast: Krulidut
·
Hästmänniskan Hur går man tillväga för att plocka hem en häst från staterna? pappa har en kusin som bott i usa större delen av sitt liv så han kan ju...
Svar
2
· Visningar
793
Senast: Seabaz
·
T
Hästmänniskan Vilken sommar vi har?! I Lund är det idag 15 grader, ösregn och blåst. Man skulle kunna tro att det var oktober månad.:confused: Nåja...
2
Svar
31
· Visningar
1 940
Senast: Fiorano
·
L
Hästmänniskan Lika bra att erkänna direkt: Jag är en sned ryttare med en sned häst :smirk: Har inte ridit på ett halvår pga problem med min...
Svar
4
· Visningar
894
Senast: Jennie-78
·
S
Hästmänniskan Har pratat med lite olika försäkringsbolag och kom fram till att det är svindyrt att ha hästen helförsäkrad. Det handlar om ett 13 årigt...
Svar
3
· Visningar
950
Senast: Summerwind
·
Hästmänniskan Nu vill jag har många bra tips på träningar för ryttaren, måste komma i bättre form / få mer muskler eller snarare bli av med hänget på...
2
Svar
34
· Visningar
3 788
Senast: Jennie-78
·
Hästmänniskan Jag hade kommit på ett världsbäst namn till mitt företag som jag nu fått avslag på, alla förslag jag hade på lager här hemma om utifall...
2
Svar
24
· Visningar
3 157
Senast: sjoberga
·
Hästmänniskan Vi ska skriva kontrakt på den foderhäst som ska flytta till oss :love: och använder det färdiga kontraktet som finns som grund. Men det...
Svar
2
· Visningar
1 948
Senast: TinyWiny
·
Hästmänniskan Undrar om det finns några här som har gummimatta i boxarna. Jag tycker det verkar smart, det borde inte gå åt lika mycket spån, vara...
Svar
10
· Visningar
1 419
Senast: Anna_
·
Hästmänniskan Hej alla, vi håller på att bila bort gammal betong, bla foderbord och klackar, i vår ladugård. Meningen är att totalrenovera/bygga om...
Svar
1
· Visningar
854
Senast: Hambo
·
Gnägg Min nya ridhäst.. ;-)
Svar
0
· Visningar
155
Senast: Eligible
·
Svar
0
· Visningar
109
Senast: Eligible
·
Hästmänniskan Jag har kollat på LRF:s standardkontrakt för uppstallning ochför hyra av boxplats. Nu undrar jag: Vad är det egentligen för skillnad på...
Svar
2
· Visningar
2 248
Senast: camben
·
M
Hästmänniskan Jag har ett föl som är efter Connemara och undan Varmblod. Vart vänder jag mig för pass? /morAkka
Svar
4
· Visningar
888
Senast: morAkka
·
Hästmänniskan Visa alla era fina ridbanor!:d jag ska bygga nu och behöver lite ideér på hur jag ska göra. fram med alla era bilder!
Svar
1
· Visningar
721
Senast: Inka-90
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama