Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Vilket lönar sig bäst? ska jag bygga stall med loft eller ska jag bygga ett längre stall och ha höförvaringen där? ska ha ett mindre...
Svar
7
· Visningar
1 088
Senast: Maléne
·
Hästmänniskan ngn som vet om det är bra o pålitliga grejer? Hade tänkt köpa en begangnad men vet inget om dem
Svar
1
· Visningar
1 012
Senast: Totti
·
Hästmänniskan Vilken slags krubba föredrar niatt servera kraftfodret i? Eller föredrr ni hink på golvet som man kan diska ur varje gång????
Svar
10
· Visningar
1 183
Senast: 95johsv
·
Hästmänniskan Jag har på senaste tiden fått väldigt svårt för att kontrollera mitt humör. Jag kan till synes helt utan anledning helt plötsligt bli...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 822
Senast: ylba
·
Hästmänniskan Vad kostar sånt? Hur mycket väger en kubik makadam tex? Hur mycket ryms det på ett normalstort lastbilsflak med tippfunktion? om...
Svar
2
· Visningar
14 352
Senast: Snurrfian
·
Hästmänniskan Var får man tag i galler till stallfönster? Mina stallfönster sitter fast i nederkant och tippas inåt, de går även att lyfta av...
Svar
7
· Visningar
1 588
Senast: millus
·
Hästmänniskan Vet att flera här på Buke sökt till Wången, både trav och islandsprofil. Men vilka kom in? La tråden på gnägg för att kanske "hitta"...
Svar
3
· Visningar
833
Senast: tokfia_z
·
C
Hästmänniskan Imorrn bär det av till Dalarna och 3 dagar vildmarksridning på islandshästar. :banana::banana::banana: ge mig tips! Vad som helst...
Svar
4
· Visningar
975
Senast: Nitronom
·
Hästmänniskan Men huvudet gör det? Idag känns det tungt. Idag fick jag ett rejält bakslag på en tävling. Hästen var hur pigg och fin som helst och...
Svar
11
· Visningar
1 261
Senast: Diabetikern
·
Gnägg Min fd islänning som nu betar i Trapalanda.
Svar
0
· Visningar
103
Senast: lillsyrran
·
Gnägg Jag och min fd islänning på dressyrtävling.
Svar
0
· Visningar
111
·
Gnägg Jag och min fd islänning hoppar.
Svar
0
· Visningar
167
·
Svar
0
· Visningar
97
Senast: djezima
·
Hästmänniskan Har 1 stor häst + en shettis som jag ska bygga lösdrift åt i sommar. Kommer att annonsera efter inackorderingar framöver och vill därför...
Svar
2
· Visningar
646
Hästmänniskan Min häst skadade sig i hagen för några veckor sedan. Vi hade precis släppt ihop mina två pållar med en ny kompis, så först trodde vi ju...
Svar
4
· Visningar
2 671
Senast: Masse
·
Hästmänniskan Jag tog hem en häst (oreg varmblodstravare, aldrig travtränad, född -99, valack) runt 10 januari 2007. Vi gjorde av någon dum (korkad är...
Svar
5
· Visningar
1 182
·
H
Hästmänniskan Jag bor i södra Sverige och för ca 3 veckor sedan hade vi ju perfekt väder för att ta in hö och hösilage. Känner ganska många som ville...
2
Svar
29
· Visningar
2 749
·
M
Hästmänniskan Ja, som rubriken säger är det ju vad man kan misstänka kommer att hända i år!:devil: Det är ju inte lite sniglar som bara invaderat...
Svar
2
· Visningar
719
Senast: Malinigbg
·
J
Hästmänniskan Hej! Jag undrar lite vad era kostnader för era hästar blir i månaden? Alltså vad blir kostnaden att ha häst om man lägger ihop alla...
2
Svar
31
· Visningar
2 252
Senast: zamira
·
Hästmänniskan Tycker ni att 3500kr är ett ok pris för följande. Ingår: -In och utsläpp (man får själv ta ca 1 intag eller uttag på 3 veckor...
Svar
6
· Visningar
1 442
Senast: HannaZ
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama