Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan :mad: Nu var det premien för hästsläpet som höjdes med flera hundra/år. Och som vanligt med orden "pga skadeutvecklingen"... Grrrr...
Svar
19
· Visningar
1 654
Senast: Maléne
·
Hästmänniskan När man köper häst är det juridiskt viktigt att köparen valt veterinär för besiktning. Finns det någon här som vet om detsamma gäller...
Svar
10
· Visningar
1 382
E
Hästmänniskan Jag har en liten lösdrift som är ca 5x10 m. Den är långsmal med en dörr i varje ände. Tanken är att det skall gå 6 hästar DAGTID i...
Svar
13
· Visningar
1 655
Senast: tgd
·
Gnägg Grannen släppte ut sina hästar i hagen intill...
Svar
0
· Visningar
99
Senast: buschiq
·
Svar
0
· Visningar
108
Senast: buschiq
·
T
Hästmänniskan HEj! Ska få ha hästen jag ev ska köpa på prov en månad. Hur skriver man kontrakt? Ska man ha ett fodervärdsavtal först och sedan ett...
Svar
5
· Visningar
1 323
Senast: arna
·
H
Hästmänniskan Fick brev idag att Lantmännen Maskin + Granngården inte kommer att sammanslutna längre. Det stod också att de inte kommer att ha så...
Svar
1
· Visningar
808
Senast: Pollux
·
Hästmänniskan Det får man ju. Men om jag har lös hästlicens och tävlat ett tag, och så vill jag sälja hästen som PONNY. Kan jag bara lösa ut en...
Svar
4
· Visningar
1 034
Senast: Jardina
·
C
Hästmänniskan I höstas gjorde jag upp med en höbonde att jag skulle ha 4000kg hö, blev sjuk ett tag(graviditetsillamående) & tog hästarna till min...
Svar
7
· Visningar
1 343
Senast: chrysler
·
Hästmänniskan Hej, undrar vart priserna brukar ligga om man transporterar häst med transportfirma? Nu säger vi.. Norrbotten - Stockholm. Mellan tummen...
Svar
8
· Visningar
1 356
Senast: Mynta2
·
T
Hästmänniskan Inte just vilket bolag, utan hur mycket ska man försäkra i? Köper häst för ca 40 000 och det är ju hennes marknadsvärde. Men vad ska...
Svar
19
· Visningar
1 733
X
Hästmänniskan Har letat lite men har inte hittat vad jag söker. Min fråga till er alla är: Vad tittar ni på när ni letar häst/ponny i annonser...
2
Svar
23
· Visningar
1 975
Senast: Mrs_avel
·
H
Hästmänniskan Fick hem mitt inbetalningskort till hästförsäkringen idag. öppnade det. relativt glad i hågen, visst så förstod jag att premien skulle...
2
Svar
25
· Visningar
1 900
Senast: pinky
·
Hästmänniskan Vi har en byggnad på ca 5 x 10 meter som vi ska göra om till lösdrift. Vi kommer använda ca 7 x 5 meter till själva lösdriften och...
Svar
4
· Visningar
1 155
Senast: Yrja
·
Svar
0
· Visningar
136
Senast: SeSaN
·
Svar
0
· Visningar
95
Senast: SeSaN
·
Y
Hästmänniskan Är det nån som har eller vet var det finns nån sorst av kontrakt mall ? Om ni förstår hur jag menar. Tack i förhand för svar :)
Svar
6
· Visningar
2 780
Senast: åke
·
Hästmänniskan Hejsa Vores ene ridbana har stenmjöl som underlag, men det er bare ret hårdt. Tænkte på om man kan lige noget sand/grus ovenpå...
Svar
7
· Visningar
5 211
Senast: Targa
·
Hästmänniskan När betala uppsägningstid? Jag har 3 månaders uppsägning på stallplatsen, flyttar på söndag. Stallägaren vill att jag betalar allt...
2
Svar
26
· Visningar
2 338
Senast: L1ll4n
·
Y
Hästmänniskan Vi har totalrenoverat vårt stall och ska börja hyra in. Det är redan en granne som frågat om de får en plats. Nu undrar jag vad...
Svar
1
· Visningar
753
Senast: Strajder
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama