Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

P
Hästmänniskan Nu ska jag bygga eget :banana:. 4 st uteboxar med uppvärmd och isolerad sadelkammare. Tyvärr blir det ju inget bra ställe att binda upp...
Svar
7
· Visningar
1 023
Senast: Peyton
·
Hästmänniskan En person är sadelköpare, plus att div andra saker skulle köpas, kom på besök efter att de annonserat som saker önskas köpa på blocket...
Svar
12
· Visningar
1 479
Senast: LilloLH
·
M
Hästmänniskan Jag fick hem "min" nya häst i tisdags som jag har på foder han är en Tinker på 8 år som är försäkrad för 30.000 jag tror det är hos...
Svar
5
· Visningar
1 051
Senast: månFare
·
S
Hästmänniskan kan namnet vara taget så att jag inte kan döpa hästen till det? om ja, hur får jag veta om det är taget?
Svar
1
· Visningar
747
Senast: lillamy73
·
E
Hästmänniskan En stilla fundering - finns det några stallägare med inackorderingar som skattar för inkomsten? Det finns väl ingen inkomstgenererande...
2 3
Svar
41
· Visningar
5 097
Senast: lundsbo
·
L
Hästmänniskan För ett par veckor sedan hade jag "hästinspektören" från kommunen på besök. Inspektören ville även titta på sadelkammaren:confused...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
6 004
Senast: TomasN
·
M
Hästmänniskan Ni som jobbat med hästar utomlands, hur gjorde ni med skatten? Stannar man mindre än sex månader ska man ju betala svensk skatt och...
Svar
10
· Visningar
1 541
Senast: Marvin
·
S
Hästmänniskan Jag läste någonstans att det är livsfarligt att ha täckeshängare på boxdörrarna! Hästarna kan jättelätt bryta käken då tydligen? Någon...
2
Svar
24
· Visningar
4 959
Senast: bigganl
·
N
Hästmänniskan Vet någon hur man får tag på dessa eminenta spånsugar till att suga ur permanentbäddar? Nån som har erfarenhet av hur pass effektiva de...
Svar
3
· Visningar
905
Senast: Nicke
·
Hästmänniskan vad skulle ni ge för dessa stallplatser..?? 1 : det som ingår typ är utsläpp och insläpp, fodringar tre gånger om dagen och...
Svar
13
· Visningar
1 463
Senast: Invinciblestables
·
Hästmänniskan Någon här inne som använder BoT till sig själv? Funkar det???
2
Svar
38
· Visningar
4 014
Senast: Snobben
·
Hästmänniskan Ni som inte rider så ofta, var får ni träningsvärk? Jag har inget ridbart hemma nu och åker därför ibland med kompisen till ridskolan...
2 3
Svar
46
· Visningar
7 151
Senast: Libertine
·
Hästmänniskan Har lite funderingar....... Skall sälja en ponny, jag är privatperson och har inget företag. Så om det kommer en köpare som tex...
Svar
3
· Visningar
768
F
Hästmänniskan Jag satt och tänkte förut på vad jag vill göra med mitt liv. Jag kom fram till att jag tror jag skulle vilja utbilda mig till vetrinär...
Svar
14
· Visningar
2 084
Senast: PrincessOfLjungen
·
Hästmänniskan Vi ska börja odla eget spannmål till våra 6 hästar och funderar på att investera i en egen tork. Är det någon som har en uppfattning...
Svar
7
· Visningar
2 167
A
Hästmänniskan Hur funkar det? Nackdelar/fördelar? Vill veta allt. Vill gärna köpa något lösdriftstält som någon provat så man inte står där i...
Svar
3
· Visningar
1 720
Senast: Wilfa
·
Hästmänniskan Hej! Någon som kan tipsa om en bra hästtransport? Har idag en Värmlandsvagn 01, boggi, men ska byta. Vill ha en 04 eller nyare...
Svar
5
· Visningar
904
Senast: TwiggyM
·
Hästmänniskan Både min mamma och pappa har bara B-körkort. Vilket släp får de dra med det? Jag har en liten storhäst, väger kanske 500 kg.
Svar
17
· Visningar
1 893
Senast: ang
·
Hästmänniskan Hej. Vad krävs för att man ska få ha turridningsverksamhet? Tillstånd/utbildning .m.m.?
Svar
9
· Visningar
1 119
Senast: blohme
·
V
Hästmänniskan Hej! Är tvärny här och har inte kollat igenom hela stället efter en tråd om det här så jag hoppas jag inte bygger kaka på kaka nu. ;)...
Svar
5
· Visningar
1 359
Senast: Varjen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama