Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Någon här som gjort det? Har ni isf åkt dit och provridit eller har ni sett bilder/video och bestämt er ändå?
Har hästen motsvarat era...
Hästmänniskan
Är det någon som har ett förslag på skrivet medryttaravtal som man kan få ta del av? Ska skriva ett man aldrig gjort det tidigare och är...
Hästmänniskan
när man köper en häst? Är det 10 eller 20 % av priset? Hur gör man med resten av pengarna, när ska de betalas? Hur är det brukligt att...
Hästmänniskan
Hej. Jag ska nu köpa mig ett nytt hästsläp och undrar lite över detta med duk istället för en lucka.Jag som håller på med avel vill ju...
Hästmänniskan
Jag har just köpt en importerad häst som har pass. Läser på asvh:s hemsida om hur jag ska göra med passet. Vad jag förstår behöver jag...
Hästmänniskan
Jag ska importera två föl från USA. Med flyg då. Jag har letat jättelänge men hittar ingen firma som flygtransporterar hästar. Kan någon...
Bukefalosnyheter Jag tyckte väl att det var något annorlunda under Nytt häromdagen?
Trodde bara jag hittat nåt jag inte noterat förut.
Har det funnits...
Hästmänniskan Den sidan har jag inte varit inne på tidigare, fanns ju en model med öronbygel där oxå 🤔
Kan ju va skönt att bara kunna vika in lurarna...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.