M
Midi
Sv: Universitetet eller hästjobb?
aha
aha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag kan bara av egen erfarenhet säga att jag alla gånger väljer universitetet före hästjobb. Jag vill nämligen bo på landet och ha råd att ha häst, och då behöver man ett vanligt jobb för att hålla sig flytande om man inte är en superryttare.
Jag tror nog att jag kommer att få mocka så många boxar som behövs, beroende på hur många vi är som jobbar.. Dock är det ett väldigt lättarbetat stall där de kör med permanentbädd och sen kör ut boxarna med traktor..
Än så länge har hon bara sagt att jag kommer få lektioner, vi har inte diskuterat närmare hur ofta..
Ang mat så ingår alla mål, jag äter tillsammans med dem. Det kommer nog vara de som åker och handlar men är ganska övertygad om att de kommer lyssna på önskemål..
Jag ser det här som en chans att kunna statsa på min häst på ett sätt som inte kommer vara möjligt om jag börjar plugga.. Pengarna kommer helt enkelt inte räcka till träning och tävling i någon större omfattning.. Även om jag tar till de sparade pengarna..
Men att plugga vore ju också jättekul..
Suck suck suck... Tänk om man kunde veta vad man ville göra med sitt liv