Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Vi bygger en ny manege och jag vill gärna ha synpunkter på hur vi ordnar ljusinsläpp på bästa sätt. Självklart vill vi i största möjliga...
2
Svar
21
· Visningar
4 060
Senast: Bison
·
Hästmänniskan Detta är en prisfråga men den kan beröra många. Finns det redan länk om det så länka mig dit. Vad är normalt pris för kilopris på...
Svar
9
· Visningar
1 297
Senast: roadkilled
·
Hästmänniskan Nå, vilka stallregler och anläggningsregler tycker ni är viktiga? Om ni skulle ha eget inackorderingsstall (eller kanske redan har!)...
2
Svar
21
· Visningar
2 242
G
Hästmänniskan Ni som är erfarna inom försäljning av hästar, hur bär Ni er åt för att sälja? Har Ni annonser på internet, branschtidningar eller något...
Svar
5
· Visningar
996
Senast: Wembley
·
M
Hästmänniskan Nu ska vi se om jag kan försöka förklara mig klart.... Jag startade ett eget företag i våras. Mycket liten skala, men ändå. Jag har...
Svar
9
· Visningar
1 013
Senast: sjoberga
·
J
Hästmänniskan Är det någon här som har drabbats av oseriösa säljare på exempelvis equippa senaste tiden? De låtsas ha varor till salu som sedan aldrig...
Svar
10
· Visningar
1 700
Senast: canon_eos
·
Svar
0
· Visningar
105
Senast: enjoyable
·
L
Hästmänniskan Jag måste bara fråga... Vi är intresserade av en häst som finns i Norge men som ursprungligen är importerad från Irland. Jag har...
Svar
2
· Visningar
878
Senast: Masse
·
Hästmänniskan Hejsan! Jag hyr förnärvarande en gård med något hektar (lånar mer av grannan) huset har ett värd på ca 750 000 kr och ägare fösöker...
Svar
4
· Visningar
929
Senast: nexxa
·
Hästmänniskan suck. var och kollade på mitt nya släp för första gången igår.. Äntligen står det på svensk mark och nästa vecka hoppas jag få hem...
Svar
2
· Visningar
843
Senast: zanzan
·
Hästmänniskan Vad har fodervärden fått med för papper? Om hästen endast ska användas hemma till allroundridning och lite avel? Fudnerar på om jag...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 117
Senast: lil-sis
·
S
Hästmänniskan Har letat häst länge nu och tillslut har jag hittat en som vi har sagt att vi vill ha och vi har börjat diskutera veterinärbesiktningen...
Svar
1
· Visningar
708
Senast: Moori
·
J
Hästmänniskan Är det någon här som är hästmassör? Trivs ni med yrket? Är du egen företagare? Gör du något annat vid sidan av för att få det att gå...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
9 790
Senast: Totola
·
Hästmänniskan Läser flera trådar om murade boxar och det är det vi är inne på att vi ska ha i nya stallet men lyckas inte hitta HUR man armerar...
2
Svar
20
· Visningar
3 932
Senast: nyckelpiga
·
S
Hästmänniskan går det runt för er? pratar om försäljningstall nu, ej avel! hur många hästar har ni inne för försäljning? har ni ngt annat jobb...
Svar
13
· Visningar
3 351
Senast: Masse
·
K
Hästmänniskan När jag rider kan jag inte sitta emot ordentligt, min rygg, mage och axlar klarar inte det. När jag sprang varje dag under en period...
Svar
14
· Visningar
2 511
Senast: karatefisken
·
Hästmänniskan Hur värderar man en häst? Har hittat en valack född 2002, "härstammandes" från Tyskland. Helt okey gångarter, ingenting fantastiskt...
Svar
9
· Visningar
888
Senast: token
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama