Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Passet är bra att lämna med. Jag har haft foderhäst & då fick jag med passet för tänk om någoting skulle hända & han måste avlivas direkt & det flesta som avliver hästar måste ju ha passet att kolla på men om det är akut så kanske du inte hinner dit med passet & måste hästen då lida & kanske till och med dör lidande? det skulle ju inte vara så kul för både dej & hästen Nu menar jag inte att det kommer hända något men man måste ju alltid vara på den säkra sidan & vara berädd om oturen var framme. Så jag tycker du ska skicka med passet för det är det säkraste även så ska den som har hästen, ha passet som jag hört så det är nog bäst du skickar med passet tycker jag
Hon ska inte tävlas på, utan avel endast.. som jag skrev högst upp
Vacc kort medföljer
Brukar hingstägare/seminstation vilja (alt kräva att få) se passet i samband med betäckning/seminering?
Jag har rätt nära och vid olycka slkulle jag kunna ta mig dit fort..
Men hur noga är d eg med pass på hästar vid avlivning? HAr avlivat några senaste året och ingen bad om pass
Men hur noga är d eg med pass på hästar vid avlivning? HAr avlivat några senaste året och ingen bad om pass