HÄSTMASSÖRER se hit ;)

Sv: HÄSTMASSÖRER se hit ;)

Ok, men om jag går in på din hemsida så uppfattar jag det som att du heter Charlotte?? Då borde du vara Irene då?!

Vart finns denna kraniosakralutbildningen? Nån hemsida där man kan läsa mer? Verkar intressant :)

skulle oxå vilja höra mer info om den!!!

det är bara så MYCKET med allt... ska precis börja steg 2 praktikdelen (teorin är nästan avklarad)...
jag är typ MATT i huvudet å det känns som att jag har lovikavantar när jag masserar... men men. det är perioder!!!

det som känns som en STOR bekräftelse är när man lär sig läsa sin egen häst bättre å bättre, kan testa lite å så går det (oftast) bra... får beröm avmassören att vi är på rätt väg osv...
det enda ÄR ju att ÖVA ÖVA ÖVA tills man kräks å lite till ;)

har börjat tänka i en helt annan bana å hela hästägarskapet (och ansvartet) har fått en ny mening... låter lite överdrivet och "jag tror på gud"-aktigt... men det är en sån WOW-känsla när saker faller på plats!!!

ursäkta lite OT :D

Om du vill hitta info om hästkursen kan du söka på kraniosakral + häst på google, då hittar man en PDF-fil med lite info. Lyckades inte kopiera hela länken tyvärr :p

Ny Introkurs börjar nästa år om du är intresserad.

Vad hemlig du var då;) Det kunde du väl sagt tidigare. Jag utgår ifrån att du fattar vem jag är;)

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 428
Senast: mamman
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Min motivation, som jag tidigare jämförde med ett trilskande fuxsto, lyckades tillslut komma igång, gå in på banan, prestera och ta hem...
Svar
3
· Visningar
688
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
23 229
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Ska försöka fatta mig kort, även om det blir svårt. Men jag har ett litet dilemma som jag behöver spåna kring. Jag har ett jobb som jag...
2 3
Svar
56
· Visningar
8 842
Senast: _Taggis_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar