Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Om jag ska låta en av hästarnas hagar vila ett år eller två för att få bort mask, kan då nötkreatur gå o beta där. Eller har de samma...
Svar
4
· Visningar
821
Senast: Invinciblestables
·
K
Hästmänniskan Hej! Nån som vet vad det kostar att installera en dragkrok på en bil? Vi har ärvt en ny bil utan dragkrok. Är som nyfiken på vad det...
Svar
8
· Visningar
7 314
Senast: Fredag
·
Hästmänniskan Vet inte riktigt var jag ska lägga tråden men men.. Hur är det med försäkring av äldre hästar? Står på Agrias hemsida att man inte...
2
Svar
26
· Visningar
4 809
Senast: CCT
·
A
Hästmänniskan Kanske en dum fråga men ge mig då ett dumt svar :p Hästen kan ju, som säkert alla vet, inte se rakt framför sig. Men hur kan hästen...
Svar
1
· Visningar
629
Senast: Strajder
·
Hästmänniskan Har suttit och läst igenom om livförsäkringar på häst, då min häst kanske måste avlivas. Vi har henne försäkrad i Agria, och betalar...
Svar
6
· Visningar
782
Senast: Oxxx
·
J
Hästmänniskan Jag har en häst ute på foder på en ridskola och har nu fått veta att ridskolan tydligen ska hyra ut vissa hästar under sommaren -...
2
Svar
26
· Visningar
2 635
C
Hästmänniskan 'Ängshage' med blandade växter där både hästar & kor har gått, ganska platt mark med några få träd på ca 1,5 ha, hur mycket hade ni...
Svar
9
· Visningar
1 218
Senast: Masse
·
Svar
0
· Visningar
109
Senast: cela
·
Gnägg e.Napoleon, 2 år på bilden
Svar
0
· Visningar
119
Senast: cela
·
Hästmänniskan Vår ridskola har erbjudit oss att köpa hösilage som skall ingå i stallhyran. Man har då räknat på 14 kg per dag och då skulle det kosta...
Svar
18
· Visningar
1 673
Hästmänniskan Vet ni vad det skulle kosta att flyga över sin häst till Irland? Har precis kommit hem därifrån, och ska dit igen, trivs himla bra där...
Svar
17
· Visningar
2 463
Senast: Qwerty hopp
·
S
Hästmänniskan Hur mycket brukar man normalt betala för hyra av mark till hästar när det gäller Skåne? Då inte i närheten av något centralt utan ligger...
Svar
10
· Visningar
1 385
Senast: rostad
·
M
Hästmänniskan Fy fabian! Idag slog jag ner mina första stolp. Otränad 158 lång:rofl: Höll på o svimma. 32gader varmt och stenhårt i backen. En...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
18 061
Senast: Prillan
·
Hästmänniskan vad kostar det att bygga ett "normalstort" ridhus? någon som vet det? funderar inte på att göra det, utan är bara allmänt nyfiken ;)
2 3
Svar
44
· Visningar
76 325
Senast: rostad
·
Hästmänniskan Vi ska bygga padock o nu grävs det för fullt, detta kom lite hastigt på o jag fick reda på det igår. Stallägaren frågade idag hur stor...
Svar
11
· Visningar
1 203
Hästmänniskan Jag ska till och skriva mitt första medryttarkontrakt, och jag funderar lite hur jag ska formulera mig? Vad är viktigt att ha med? Nån...
Svar
5
· Visningar
1 027
Senast: 95johsv
·
Hästmänniskan Jag har en fundering kring medryttare. Jag har en medryttare till min busiga pålle. Jätteskönt att pållen får gå mer då jag inte hinner...
Svar
15
· Visningar
1 464
Senast: schelin_j
·
Hästmänniskan Ska hyra ut bete till en häst i sommar som ska gå ihop med min dam. Eller hyra och hyra, den ska gå här gratis. Hur som helst, ni som...
Svar
2
· Visningar
981
Senast: Riley
·
Hästmänniskan Hoho! Jag får hem mitt nya släp i veckan och det ska besiktas och typas i början av nästa vecka och då får jag bestämma vilken...
2
Svar
31
· Visningar
2 959
Senast: Seabaz
·
D
Hästmänniskan Vad kostar det att ha en häst på tillridning? Hur länge brukar hästen stanna hos beridaren?
Svar
6
· Visningar
2 965
Senast: Olympus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama