Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Vår ridskola har erbjudit oss att köpa hösilage som skall ingå i stallhyran. Man har då räknat på 14 kg per dag och då skulle det kosta...
Hästmänniskan
Vet ni vad det skulle kosta att flyga över sin häst till Irland? Har precis kommit hem därifrån, och ska dit igen, trivs himla bra där...
Hästmänniskan
Hur mycket brukar man normalt betala för hyra av mark till hästar när det gäller Skåne? Då inte i närheten av något centralt utan ligger...
Hästmänniskan
Vi ska bygga padock o nu grävs det för fullt, detta kom lite hastigt på o jag fick reda på det igår. Stallägaren frågade idag hur stor...
Hästmänniskan
Jag ska till och skriva mitt första medryttarkontrakt, och jag funderar lite hur jag ska formulera mig?
Vad är viktigt att ha med?
Nån...
Hästmänniskan
Jag har en fundering kring medryttare.
Jag har en medryttare till min busiga pålle. Jätteskönt att pållen får gå mer då jag inte hinner...
Hundträning En annan sak vi gjorde var att åka till något ställe där det var mycket folk. Vi körde till en park som hade parkering nära. Då blev det...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.