Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

D
Hästmänniskan Hej , är ny på det här med bukefalos och forum, men vill bara göra er vaksamma på att man mpåste va berdedd på det mesta när amn säljer...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
13 693
Senast: tashinajess
·
Hästmänniskan Var hittar jag lösdrift i södra Skåne? Blir tokig.... Var hittade ni?
Svar
2
· Visningar
760
Senast: skuggi
·
S
Hästmänniskan Jo ibland utan att jag tänker på det så kan jag lyfta upp hälen istället för att trampa ner den & så kan jag vara ibland väldigt spänd i...
2
Svar
22
· Visningar
1 769
Senast: Thora
·
Svar
0
· Visningar
104
Senast: BlackRose
·
Gnägg Hjördis är f: 2002 och e: Jupard 288 u: Welinda 3117 - Jesper 340. Hon är ett svart gotlandsruss och används både till körning och ridning.
Svar
0
· Visningar
114
Senast: Sofiplopp
·
Svar
0
· Visningar
113
Senast: BlackRose
·
Hästmänniskan Jag har blivit erbjuden att låna en ponny på ca ett år för att sedan ev. köpa denna. Fick kontakten genom min ridlärare som ju vet vad...
Svar
5
· Visningar
957
Senast: Lantlolla
·
Hästmänniskan Vad betalar ni för torvströ i balar? Per bal och på en pall?
Svar
2
· Visningar
699
F
Hästmänniskan Vart kan man kolla vart grönt kort kurser håller hus. Jag letar efter kurser i Dalarna. Jag har kollat på hemsidor på ridskolor, men det...
Svar
4
· Visningar
894
Senast: mizzfritzi
·
T
Hästmänniskan Jag är en tjej på 29 år från västkusten som är ny här och tänkte lägga ut en tråd om att va småbarnsförälder och aktiv häst människa...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 555
Senast: GinTonic
·
Hästmänniskan Ska bygga stall med 4 boxar, vilken leverantör rekkomenderas? En annan fråga! vad för medel är bäst att tvätta sitt hästsläp med? jag...
Svar
3
· Visningar
1 080
Senast: lenven
·
Hästmänniskan Är det någon här som har brytit bäckenet? Hur lång tid tog det innan ni red igen?? Tror ni att det kan vara möjligt att tävla 2...
Svar
9
· Visningar
4 850
Senast: Wembley
·
Gnägg Står på bete i Falun 2007
Svar
0
· Visningar
118
Senast: Molin
·
Svar
0
· Visningar
132
Senast: Molin
·
J
Hästmänniskan Ponera följande: Person A skall köpa Hästen av person B. I kontraktet skrivs att A har till en viss datum på sig att betala hästen...
Svar
11
· Visningar
1 011
Senast: corzette
·
J
Hästmänniskan jag kanske får bättre svar här. Om en häst medicinerats i onödan pga analysföretagets miss (ej vet.) vart kan jag vända mej för att...
Svar
2
· Visningar
619
Senast: Jaba
·
W
Hästmänniskan Ska köpa en ponny till min dotter :banana:.. har hittat en jättefin ponny i samma stad som jag bor i.. vilket är skönt för alla...
Svar
12
· Visningar
1 556
Senast: Wilda82
·
Hästmänniskan Den här frågan grundar sig på en händelse, där jag personligen (tack och lov) inte var inblandad. Vi är några som diskuterar...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 924
Senast: bigganl
·
Hästmänniskan Om en häst är triangelmärkt, går den att försäkra? Är lite inne på att köpa en 16-åring som gått 150 hoppning och ha som läromästare...
Svar
5
· Visningar
958
Senast: Masse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30
  • Stillsam sysselsättning?