Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

A
Hästmänniskan Funderar på att köpa en slåtterbalk som man på vintern kan koppla om med snöblad. Det skulle lösa två av mina problem! Är det någon...
Svar
1
· Visningar
1 403
Senast: Berin
·
A
Hästmänniskan Jag vet att detta ogräset är vanligt förekommande i vinterhagar som står tomma på somrarna. Nu håller det på att växa igen fullständigt...
Svar
14
· Visningar
1 827
Senast: Shettisar
·
Gnägg Waco tycker att någon annan är intressantare än mig.
Svar
0
· Visningar
103
Senast: Waco
·
Hästmänniskan Frågor: Om du rider på privat mark, kan markägaren då tvinga dig att betala relativt hög summa för underhåll om vägen även används...
Svar
16
· Visningar
1 546
Senast: Invinciblestables
·
Hästmänniskan Om jag går förbi (allmän väg)en gård med hingstar med mitt sto+föl och en av hingstarna går genom staketet, vems ansvar är det om det...
2
Svar
25
· Visningar
2 392
Senast: Corax
·
Hästmänniskan Har tittat på gård i ett område jag inte alls känner till. Är ca 3,5-4 mil NV om Uppsala med hyfsat goda kommunikationer till å från...
Svar
12
· Visningar
1 118
S
Hästmänniskan Ni som själva anlagt paddock har ni koll på vad ni fått betala per kubikmeter för stenmjöl, samt den översta sanden ni valde? Vad valde...
Svar
4
· Visningar
3 186
Senast: Spider84
·
N
Hästmänniskan Jag håller just nu på att anlägga en dressyrbana men jag blir ej klok på vad för underlag jag ska beställa:confused:. Måste bestämma...
Svar
5
· Visningar
1 231
Senast: Anna_
·
Hästmänniskan En kort och enkel fråga. Får man ha två hästar i samma box så länge boxen är 3m*3m + 3m*3m (då alltså om det är två stora hästar)...
Svar
3
· Visningar
1 075
Senast: Apollo 13
·
Hästmänniskan Måste man ha byggnadslov för att bygga paddock och lösdrift?
Svar
6
· Visningar
1 340
Senast: TomasN
·
T
Hästmänniskan Hej, jag har fått diagnos Facioskapulohumeral muskeldystrofi, hästar är mitt liv mitt allt! de har funnits hos mej i så många år.. Alla...
Svar
5
· Visningar
2 219
Senast: IngelaH
·
Svar
0
· Visningar
93
Senast: Murray
·
Gnägg Tycker om den här bilden, synd med luddet bara=/
Svar
0
· Visningar
119
Senast: _pirate
·
Svar
0
· Visningar
106
Senast: Murray
·
B
Hästmänniskan vad gör man om man har ett ben som är längre, så när man trampar ner hälarna sitter snett i sadeln vilket påverkar hästen?? :confused...
Svar
13
· Visningar
1 510
Senast: Erboon
·
O
Hästmänniskan Hjälp mig :P Jag har massor av eltråd som jag hade till mina hagar när jag hade hästar, Nu försöker jag organisera ihop alla tråd...
Svar
4
· Visningar
1 152
Senast: Osis
·
E
Hästmänniskan Hej! Är det någon som använt sig av färg för att se om hingsten betäckt stona? När de betäcker naturligt alltså. Såg i Camargue...
Svar
3
· Visningar
1 205
Senast: sassiball
·
M
Hästmänniskan Ska bygga nytt stall till hösten, finns det nån som har nåt tips om modulerfirmor:confused. Ska vara för 2 hästar och inte det dyraste...
Svar
0
· Visningar
1 836
Senast: maddes
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama