Skritta förbi vid möte

Sv: Skritta förbi vid möte

Jag brukar inte möta nån men vi brukar skritta förbi varandra,alla vet vilka är och hur hästarna är..men vi har en idiot som har galopperat:eek: förbi..
som tur har han just flyttat:D

Jag och min kompis råkade galoppera förbi ett ekipage en gång av misstag :(
Fast hon stod på sidan av vägen så vi såg henne inte innan, min kompis fortsatte i galopp förbi men min häst såg henne och stannade, fast satte sen efter min kompis igen. Fast hennes häst verkade jättelugn som tur va. Om nån skulle ha galopperat förbi de hästar som jag rider skulle det ha slutat i kaos.

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok På något sätt så får jag alltid en relation med en väg jag måste åka ofta. Det är som att jag lär känna vägen på ett mer personligt...
2
Svar
29
· Visningar
4 165
Senast: Vallmo
·
Övr. Hund Min tollare fyller 2 år i slutet av mars. Han är en underbar hund med mycket energi och glädje. Vårt (eller egentligen mitt) problem är...
2 3
Svar
50
· Visningar
9 565
Senast: AlmostEasy
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Denna vecka stod det två ridlektioner på schemat – en på ridskolan och en på privatlektionsstället vid världens ände. På ridskolan blev...
Svar
0
· Visningar
959
Senast: cassiopeja
·
Hästmänniskan Hejsan, Jag letade efter min första egna häst för 1 år sedan och jag var och provred ett 8 årigt fullblod när jag råkade hitta hästen...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
19 730
Senast: mackan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar