Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

VV
Gnägg Foto: Johanna Eriksson
Svar
0
· Visningar
276
Senast: Joelina
·
VV
Gnägg Mys i sommarhagen :heart
Svar
0
· Visningar
281
Senast: Joelina
·
Gnägg Foto: Equine by Wengdahl
Svar
0
· Visningar
269
Senast: Joelina
·
VV
Gnägg Foto: Equine by Wengdahl
Svar
0
· Visningar
297
Senast: Joelina
·
VV
Gnägg Foto: Equine by Wengdahl
Svar
0
· Visningar
258
Senast: Joelina
·
VV
Gnägg Foto: Equine by Wengdahl
Svar
0
· Visningar
252
Senast: Joelina
·
Gnägg Foto: Equine by Wengdahl
Svar
0
· Visningar
243
Senast: Joelina
·
Hästmänniskan Idag har hemvärnet (tror vi) övat i närheten av oss. Det resulterade i en skrämd häst som vid intag reste sig och träffade sin ägare på...
2
Svar
22
· Visningar
3 182
Hästmänniskan Hej, Vad tycker ni är ett rimligt pris för att mocka en box (2-3 ggr/vecka)? Det rör sig om en D-ponny som är väldigt lättmockad och...
2
Svar
24
· Visningar
5 809
Senast: Linnpan
·
Hästmänniskan vet att det finns hundratals olika trådar i detta ämnet men gör en ny bara för att ;). söker en bil som är billig i inköp (begagnat)...
Svar
11
· Visningar
1 838
Senast: lil-sis
·
Hästmänniskan Är det någon mer än jag som har 2 hästar som bor på 2 olika ställen? :o Ponnyn plockade jag ur lösdriften i stallet där jag har mitt...
Svar
15
· Visningar
1 328
Senast: Mimmimamma
·
Hästmänniskan Hej! Jag och en väldigt nära vän ska skaffa foderhäst tillsammans. Vi båda har tagit grönt kort och har varit med på lastningar och...
Svar
8
· Visningar
1 525
Hästmänniskan Som vi alla redan har märkt så fins det en uppsjö utav olika licensieringar och Diplomeringar till diverse olika "yrken" inom...
Svar
0
· Visningar
873
Senast: HEXE
·
Hästmänniskan Jag var med om en sak igår som var så chockerande att jag inte riktigt vet hur jag ska gå vidare, så jag tänkte höra om någon på buke...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
10 123
Senast: Skywalker
·
Hästmänniskan Hej på er! Jag är nyfiken på att veta hur det gick när ni skaffade er första häst! Var det svårare/lättare än ni trodde att ha häst...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 084
Senast: Efwa
·
Gnägg Hej, Ska åka och se på ett lettiskt halvblod (sport horse) och förhoppningsvis blir det att köpa valacken. Försökte söka information om...
2
Svar
20
· Visningar
2 810
Senast: Reville
·
Hästmänniskan Köpte en köpt för två veckor sedan. Det är ju väldigt kort tid att ha haft hästen men känner att jag hittills inte klickat med honom...
2
Svar
29
· Visningar
3 189
Senast: mackan
·
Ekonomi & Juridik Är lite förvirrad nu. Har jämfört och kollat upp flera box hyror i området och kommit fram till att 500kr utan hö (som blir till...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
6 745
Senast: kolblakkur
·
  • Låst
Hästmänniskan Vad är ursäkten till att inte idag använda modern skyddsutrustning vid ridning?Ingen är ju immun mot att skada sig.Vet två duktiga...
6 7 8
Svar
148
· Visningar
10 040
Senast: ameo
·
Ekonomi & Juridik Jag behöver lagparagrafen. Min vägsamfällighet har fått för sig att rösta om att sätta ridförbud på vägen. Vi har statsbidrag så det är...
2 3
Svar
48
· Visningar
7 203

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp