Skada på häst och ryttare efter militärövning

OT, men hur lyckades du köpa en häst från HC? Dottern är totalt förälskad i en ponny som lånats av ridskolan, från HC, och jag funderar på att höra av mig till HC för att se om man kan köpa loss henne...
Det var inte dom som ägde henne, hästen var privatägd men stod uppstallad där. Nu finns inga privathästar kvar där längre.
Jag hade dock för mig att det var tvärtom att ridskolan lånade ut hästar till dom.
 
Jag hade dock för mig att det var tvärtom att ridskolan lånade ut hästar till dom.

Det här nog varierat genom åren. Vi hade några ponnyer på ridskolan som ägdes av HC. Ridskolan lånade dem under vinter och del av lågsäsong. Men det är nästan 15 år sen, om inte mer.
Erlandssons själva har väl lite hästar kvar?
 
Det här nog varierat genom åren. Vi hade några ponnyer på ridskolan som ägdes av HC. Ridskolan lånade dem under vinter och del av lågsäsong. Men det är nästan 15 år sen, om inte mer.
Erlandssons själva har väl lite hästar kvar?
I och för sig vet jag inte VEM som äger hästarna, men vet att det är några hästar som går på ridskolan i Värmano och är på HC under sommaren, så kan inte säga exakt vem som äger dom.
 

Liknande trådar

Hästvård Jaha, där fick jag.. Kele vurpade i hagen innan jul och ådrog sig en rejäl muskelskada samt allmänna muskelproblem. Vet och...
Svar
14
· Visningar
1 584
Senast: Kassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp