Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Om man köper en häst som är oförsäkrad och man vill teckna försäkring (innan man hämtar hästen), räcker det då att en vanlig veterinär...
2
Svar
34
· Visningar
2 711
Senast: TinyWiny
·
Hästmänniskan Jag har tänkt på detta med trådar om våra hästar här på bukefalos. Hur kommer det sig att vissa i princip dömmer våra djur och även...
Svar
12
· Visningar
1 713
Senast: mollyphlox
·
Hästmänniskan Jag ska köpa min första häst efter att ha varit medryttare/ ridskola i många år. Har fastnat för en 6-årig valack. Så trevlig och...
Svar
11
· Visningar
1 115
Senast: Billy
·
Gnägg Jag sitter och funderar på om jag ska fixa nya boxskyltar till nya stallet eller om jag ska behålla de gamla. Har tyvärr ingen bild, men...
2 3
Svar
43
· Visningar
14 907
Senast: Ginne
·
Gnägg Hur många bukefalister finns det här som har små pluttiga storhästar? Idag är ju typ allt under 165 litet..Har själv en liten liten fbl...
6 7 8
Svar
156
· Visningar
24 996
Senast: Toxid
·
Svar
0
· Visningar
293
Senast: Miedo
·
Svar
0
· Visningar
290
Senast: Miedo
·
Svar
0
· Visningar
382
Senast: Miedo
·
Svar
0
· Visningar
313
Senast: Miedo
·
Svar
0
· Visningar
290
Senast: Miedo
·
Svar
0
· Visningar
272
Senast: Miedo
·
Svar
0
· Visningar
237
Senast: Miedo
·
Svar
0
· Visningar
225
Senast: Miedo
·
Svar
0
· Visningar
261
Senast: Miedo
·
Svar
0
· Visningar
242
Senast: Miedo
·
Svar
0
· Visningar
204
Senast: Miedo
·
Svar
0
· Visningar
265
Senast: Miedo
·
Anläggning Jag har en inackordrad häst som måste äta hö. Ägaren förvarar sitt hö i en del av stallet. Nu ska jag dock göra om den delen till en...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
7 225
Senast: Miaa
·
Hästmänniskan Februari är tungt, det är lerigt och långsamt. Vi bor på egen gård med fint genomtänkt stall och en bra ridbana, men nu efter 13 år på...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 824
Senast: Cilva
·
Gnägg Medryttar hästen jag håller på och rida in/till, 15 år redan så han har hunnit få in lite olater
Svar
0
· Visningar
255
Senast: Heyyel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp