Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Islandshäst Hej! Jag måste köpa en sadel. Hittills har jag kunnat låna en fin sadel av en stallkompis när jag ahr tränat Tytte, men nu när det är...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
16 258
Senast: raggsock
·
E
Övr. Grenar vår häst var med på Seejagdrennen i helgen - kanonkul - tyvärr missade han segern i sista galoppsprånget, men först upp ur vattnet var...
Svar
7
· Visningar
1 110
Senast: cutty
·
S
Western Ska ställa upp i Ranch Trail i helgen, och funderar lite på hur man gör en "korrekt" ground-tie. Har väl aldrig lixom lärt mig, utan...
Svar
1
· Visningar
910
Senast: buckle
·
Fälttävlan Någon som kvalat och tänker rida finalerna? Vi är iaf färdigkvalade och ska rida finalen för 5-åringarna... :)
3 4 5
Svar
89
· Visningar
8 811
Senast: fio
·
D
Trav Hur räknar ni in träningen i era foderstater? Förut har jag använt SLU's program via internet vilket har fungerat jättebra. Men tyvärr...
Svar
7
· Visningar
1 027
Senast: dolphinsmile
·
S
Western D-B Tävling med KM (för DWR) och boskapsgrenar... Vilka av er ska dit? Om inte för att rida, så för att kika... ? :) Lite nyfiken...
Svar
7
· Visningar
1 050
Körning Hej, har nyligen köpt en (i mitt tycke) fin Westbyrockard för A-ponny som jag ska använda till min shettis. Min rockard har svängel...
Svar
9
· Visningar
1 615
Senast: Henna
·
E
  • Låst
Western Kanske finns redan en tråd om detta men har bara sett bild på hästarna. Men nu startar jag denna. Här är en bild på mig och min...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
9 976
Senast: gern
·
Western Det är inte billigt att sälja hästsaker på loppis! Kommer garanterat hem med mer än vad som sålts för :cool: Sist blev det ett...
Svar
8
· Visningar
1 704
Senast: Elanor
·
Islandshäst Nästa år är det dags att rida in mina två damer. Har redan nu börjat kika in lite i sadeldjungeln. Men det är allt annat än lätt att...
Svar
6
· Visningar
1 901
Senast: Arabizar
·
A
Western Hejsan! Jag har äntligen beslutat mig för att jag har råd att införskaffa en westernsadel till min ponny, men jag undrar vad storleken...
Svar
4
· Visningar
1 051
Senast: Ginne
·
F
Dressyr min häst går oftast jättebra på framridningen (visst lite lat som alltid) men när vi kommer in på tävlingsbanan; speciellt om det e...
Svar
7
· Visningar
3 646
Senast: fionis
·
Trav Hejsan! Nu startar jag en ny tråd för att jag verkligen behöver hjälp med min travare som galopperar för ofta!:crazy: Han är lite...
Svar
18
· Visningar
2 074
Fälttävlan Sitter och kollar tävlingsterminen och ser att Örebro Fältrittklubb har tävlingar i september. Hur är deras enstjärniga bana? Jämn...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
9 937
H
Trav Har inte sett att det finns någon tråd med bilder på ponnytravare , så jag tänkte att jag får väl starta en. Börjar med en bild som...
2
Svar
23
· Visningar
2 062
Körning Är det någon som skall vara med i Blekinges tävling nu i september? Jag undrar lite över hur ni tänker om de nya reglerna när det...
Svar
4
· Visningar
838
C
Tävling Jag var och tävlade för en månad sedan och vann två klasser som det var premier i. Premierna skulle betalas ut via TDB och det var lika...
Svar
2
· Visningar
1 178
Senast: fluffig
·
R
Western Jag vill jättegärna börja med westernridning men har letat mig förtvivlad på hur jag ska gå till väga för att kunna börja med detta...
Svar
12
· Visningar
1 407
Senast: Susannas
·
Körning Halloj! Håller på att köra in halvblodet och sitter och luskar på diverse vagnar. Har alltid kört med vanliga travvagnar, rockarder...
Svar
4
· Visningar
1 162
Senast: agtatoon
·
K
Islandshäst någon som ska vara med? själv ska jag tävla kolur i t2 och v2 och minning i v2 första tävlingen med minning på länge nu. men nu när...
Svar
5
· Visningar
1 031
Senast: Toppur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka