Bildtråd. Du och din westernhäst.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråd. Du och din westernhäst.

Men visst var det så här du sa i tidigare trådar me'... du är allt en lustig prick:cool:... börjar nästan tycka du kanske ska söka hjälp nånannanstans än på just Buke...:crazy: för här kan inte allt stå rätt till...:crazy: dessutom kvarstår ett faktum... DU är för FET för att RIDA din PONNY... :mad::devil: Precis som JAG vore för FET för att RIDA PONNY:cool:

Jag är inte för fet. tack för förtal. Skriver upp allt nu. så du vet.

Jag skrev att grannen har en storhäst på 170 cm och väger 1 ton. en ardenner som jag kan få rida ut på. Då kan Stina rida min ponny.

Du min "Store" vän har på flertalet trådar först gått ut starkt med att du minsann rider din PONNY blablablablablaaaa.... etc och att han minsann kan bära upp dig blablablablablaaaaa..... etc TILLS du fått MOTHUGG... då har du börjat yra om FÖRTAL och Mobbing och blablablablablablablaaaa...etc... inse fakta... DU och JAG är FETTON... då ska man ha en REDIG och REJÄL HÄST som slipper få bobbaajajajajaj i sin rygg och övrig kropp.... sanningen svider... för ALLA... och du är en saga för sig....:angel:

Du min "Store" vän har på flertalet trådar först gått ut starkt med att du minsann rider din PONNY blablablablablaaaa.... etc och att han minsann kan bära upp dig blablablablablaaaaa..... etc TILLS du fått MOTHUGG... då har du börjat yra om FÖRTAL och Mobbing och blablablablablablablaaaa...etc... inse fakta... DU och JAG är FETTON... då ska man ha en REDIG och REJÄL HÄST som slipper få bobbaajajajajaj i sin rygg och övrig kropp.... sanningen svider... för ALLA... och du är en saga för sig....:angel:

En 40 åring som hackar på en 24 åring. bra deal.

Men som sagt så tar jag allt lugnt, han skall köras in.

Trots allt är jag STOLT.

Jag har inte sagt att du INTE får vara stolt... Herregud, jag är stolt över mina djur, ungar, make och mig själv...

Därimot anser jag inte att du passar ryggen på din PONNY..men det är en helt annan sak... sen skulle det nog bli både lite trevligare för dig och för andra bukefalister om du lärde dig det sociala samspelet på ett forum... du har ett skrivsätt som väcker frågetecken och även ibland frustration... lär du dig "normen" kan allt bli mkt trevligare...

Jag har inte sagt att du INTE får vara stolt... Herregud, jag är stolt över mina djur, ungar, make och mig själv...

Därimot anser jag inte att du passar ryggen på din PONNY..men det är en helt annan sak... sen skulle det nog bli både lite trevligare för dig och för andra bukefalister om du lärde dig det sociala samspelet på ett forum... du har ett skrivsätt som väcker frågetecken och även ibland frustration... lär du dig "normen" kan allt bli mkt trevligare...

Jag skall tänka på det. Jag blir så arg ibland på vissa att det bara kommer ut. ursäkta för det.

Det är ingen ide Cizma... Ts är för inne i sin sagovärld för att förstå vad vi andra ser.

Det känns som att det är dags att avsluta den här diskussionen nu. Eftersom det redan finns flera andra bildtrådar låser jag den här.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Dressyr Jag hittade en litteraturstudie med ovanstående titel, lite äldre så jag kan inte förstå att jag tidigare helt har missat den...
2
Svar
35
· Visningar
3 146
Senast: Badger
·
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 620
Senast: Nepenthe
·
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
1 966
Senast: Cattis_E
·
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 873
Senast: mamman
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka