Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Western Hej! Laddade upp en tråd här för någon vecka sedan där jag bad om råd om western rancher som tar emot praktikanter i usa. Har nu...
Svar
2
· Visningar
983
Senast: Ponsse
·
Fälttävlan Enligt Burghley Horse Trials websida ska man i år sända gratis tävlingsreportage på lördag (5 September) runt hela världen. Det blir...
Svar
15
· Visningar
1 396
F
Distans Var köper ni dessa ridbyxor? Är vintermodellen också skön?Varm? FPL
Svar
13
· Visningar
4 058
Senast: -moa-
·
E
Fälttävlan Nu är det så att jag gärna skulle vilja komma ut på någon fälttävlansträning (terrängträning) med min medryttarhäst innan det blir...
Svar
3
· Visningar
1 017
Senast: mammaBerg
·
M
Hoppning Just nu har jag ingen tränare att tillgå så jag vänder mig till buke. Tycker allt fungerar riktigt bra med madamen där hemma nu...
Svar
4
· Visningar
1 046
Senast: Jezzie
·
Övr. Grenar Vilka ska dit? Vad tror ni om löpen/hästarna?
Svar
16
· Visningar
1 613
Senast: Hambo
·
H
Islandshäst Hei, er det noen der ute som har prøvd tyr salen på en kort og bred hest? f,eks i str 17" og med X-vidt bomjern? Fungerer det...
Svar
5
· Visningar
1 861
Senast: hanfla
·
Distans Hej! Jag är en hobbyryttare/skogsmulle i Skåne med distansdrömmar & jag funderar på att vara med på utbildningsritten i Hovdala 11/10...
2
Svar
23
· Visningar
2 815
Senast: Elcapelka
·
Fälttävlan Viktoria har just ridit sin första i CIC***.... 57straff med Frans...
Svar
9
· Visningar
1 654
Senast: Mrs L
·
Körning Jag har äntligen hittat en loksele jag tror ska passa Fabian men han som säljer den säger att han inte vet hur han ska packa den. Jag...
Svar
6
· Visningar
1 096
Senast: B070715
·
Dressyr Liten spinoff på Fios tråd om användares utveckling... Vad tränade du och din häst på under den senaste (tränarledda) träningen och...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 384
Senast: Barracuda
·
Dressyr ..ska ut på dressyrtävling i helgen med kallblodet som ALDRIG satt sin hov på en dressyrtävling förr. Själv har jag tävlat LC och LB med...
Svar
5
· Visningar
940
Senast: Luna10
·
Fälttävlan Hittar ingen tråd för helgens Trossnäs! Vad har hänt i 100-klassen, 6 resultat av 15 startande efter dressyr o hoppning...
Svar
11
· Visningar
1 601
Trav Hej på er! Jag har fått veta att ni inom travet har utrustning för att vänja skvätträdda hästar vid skvätt.. Min häst blir vansinnig om...
Svar
9
· Visningar
1 215
Western nu har har jag precit klickat iväg anmälan till wras sm :D har haft lite besluts ångest över vilka klasser jag vill rida , men det vart...
Svar
2
· Visningar
779
Senast: LaQuent
·
W
Hoppning Vet inte om tråden skulle legat på ridning, flytta i så fall! ;) Hej alla! Den 27 är det dags för mig och medryttarpållen att ge...
Svar
4
· Visningar
1 297
Senast: wingdings
·
Fälttävlan Efter dagens tävling åker vi inte t Udden imorgon. Så jag bestämde mej för att stryka Tilda. Enkelt va? :laugh: Nej.. inte så enkelt...
Svar
10
· Visningar
1 321
Senast: fio
·
L
Trav Finns det ingen gräns på hur galet man får anmäla sin häst?! Vem anmäler sin häst med NOLL kronor på kontot till en sån här...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 938
Senast: Cambrie
·
S
Körning Finns någonstans en kalender om körningactiviteter som tävlingar, uppvisningar mm? Vi bo i jököpingslan/värnamokommun och skulle gärna...
Svar
2
· Visningar
965
Senast: Sammy
·
Körning Ja är det någon här som ska dit o tävla den 8-9/8? Vi är ett gäng från Laholms som ska dit o fajtas. Jag o Anton kommer dock ta det...
2
Svar
30
· Visningar
2 847
Senast: agtatoon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka