Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

V
Distans Hej! Har fått upp ögonen lite för de här med distansrytt, jag vet i stort sätt inget om detta. Finns det ngn vänlig själv som skulle...
Svar
4
· Visningar
1 146
Senast: Victory
·
Western Ni som använder säkerhetsväst med westernsadel, tar er väst i bakvalvet på sadeln när ni rider?? Jag har en sån där race väst som...
Svar
9
· Visningar
1 465
Senast: crax
·
Distans Ingen som har några bilder att dela med er av?
Svar
0
· Visningar
944
Senast: YlvaG
·
Fälttävlan Under Uddens tävling ihelgen testades "uppsutten" bangång. Terrängbanan var öppen under 45 min för att ryttaren skulle kunna "gå" banan...
Svar
17
· Visningar
1 958
Senast: Novali01
·
Western Här kommer ett gäng korkade frågor som jag hoppas någon av er har svar på. Jag ska för första gången i mitt liv åka iväg och tävla...
Svar
8
· Visningar
1 144
T
Hoppning Hejsan, Har en d ponny som gapar lite, rids med kimblewick och remont. Hon som tävlar honom rider bra och tycker han blir stum m...
2 3
Svar
55
· Visningar
4 230
Senast: TinkerTant
·
Western QTS High Priority Nån som vet något om denna hingst? Behöver lite fakta om honom mem hittade inget när jag sökte på nätet Jag...
Svar
3
· Visningar
1 380
Senast: ancho
·
M
Trav Hejsan.. Sitter och funderar på vad jag ska ha på liten när han nu ska springa premie. =) Och kan inte riktigt bestämma mig. Vore...
Svar
19
· Visningar
2 212
Senast: Dinarella
·
  • Låst
Western Hej! Har länge grunnat på att försöka hitta en medryttare till min quarterdam, hon är nu 5 år och borde klara av det, vore skönt med...
Svar
3
· Visningar
995
Senast: gern
·
Hoppning Någon som kan förklara skillnaderna mellan de olika modellerna? Provade en på min idag, har haft problem med prickar på manken efter...
Svar
9
· Visningar
1 864
Senast: Messy
·
Hoppning Tänkte främst på Prestige Golden star och Prestige Venus. Jag har en Venus nu men måste införskaffa en hoppsadel och blev tipsad av...
Svar
4
· Visningar
1 017
D
Western Jag är helt ny inom detta med westernridning och undrar därför vad man kan ha på sig för kläder på en E-tävling eller en man kan prova...
Svar
1
· Visningar
807
Senast: Paxinarion
·
A
Distans Hej! Nu finns det lite rapporter att läsa på våran blogg: http://blogg.teamnorberg.se/#home Uppdateras så gott det bara går och...
2
Svar
31
· Visningar
4 485
Senast: limona
·
Western Kan ni tipsa om westersadlar som är mjuka att rida i, utan att man haft den i 15år o ridit i så att den blivit mjuk :D Funderar på...
2
Svar
32
· Visningar
3 129
Senast: theresesandberg
·
Övr. Grenar Hoppas någon av er kan hjälpa mig! Har ett halvblod vars mammas sida enligt uppgift är fullblod som gått löp. Vore kul att veta lite...
2
Svar
27
· Visningar
3 197
Islandshäst Jag och pålle var på vår första tävling i helgen. Jag är jättenöjd med vår prestation med tanke på att det här är en häst som mest...
Svar
15
· Visningar
1 696
Senast: Minett
·
K
Hoppning hej jag har en fråga till er alla . jag har ett sto på 16 år . hon går ute dugnet runt till siste okt och sen in i lösdriften .vad...
Svar
9
· Visningar
1 241
M
Dressyr En sak slog mig nyss. Visst är det så att man bara får tävla med en viss längd på sporrarna på ponny? 15mm right? Nu är det så...
Svar
8
· Visningar
1 402
Senast: remmis
·
L
Trav Jag blev så förvånad att jag inte fattade vad jag såg...hjälp mej reda ut detta - nån... Hur kan detta vara möjligt...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
5 824
Senast: BitterAss
·
Dressyr I går så var min medryttare med på en programridning på min pålla. Hästen har en tendens att gapa och vi har tolkat det hela att det har...
2
Svar
31
· Visningar
3 788

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka