• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Lime72
  • Startdatum Startdatum
Sv: Hjälp!!!

Appråpå kallblod.
Var upp där och hälsade på för något år sedan.

Då stod det en märr efter Elding på station som skulle semineras med Elding..

AM

Det var väl du som var mest lättlurad?

I vårt fall kan jag säga att vi var rätt korkade som inte kollade, men även där var det tvärlungt och i slutet av november så vi hade ingen tanke helt enkelt.

Jag tror jag var 16 år när vår blev tillverkad så jag känner inte något större samvete för misstaget... :D

http://C:\Users\Jessica\Documents\Bluetooth Exchange Folder
Det är ju rätt uppenbart att hon var brunstig. Annars hade det liksom inte blivit något föl.

Jo men jag menar att hon som annars visat brunst såg vi inget på. Men visst har hon varit brunstig kanske i början. Vi såg aldrig någonting, hade vi sett brunstighet hade vi kollat henne. Men gjort e gjort.

Har ett kort på henne, tidigt i våras/vintern, då hon hade vinterpälsen, lång. Och rullat sig. Men fick se henne sittandes, och då var jag snabb med mobilen och tog kort på henne. er hur kul som helst ut.

Bortse från den långa pälsen:grin:.

Varför går det inte att se bilden eller ens länka in den för att klicka på den? Jag blir galen!!!!

E det någon som vet

Senast ändrad av en moderator:

Du kan ju inte länka från datorn.

Du måste lägga ut bilderna någonstans på nätet och sedan länka.

Nu står det:
http://c/Users/Jessica/Documents/Bluetooth Exchange Folder

Vilket betyder att bilden ligger på C (hårddisk) är du på jobbet?
I så fall vidare i mappen Users och sedan Jessica.

AM

Ja men jag tar det från pixbox, efter rekomendation. Men nada inget funkar min väg. hm. Provade lite olika........ Blir lite galen, mer än vanligt

Vi har ett sto hemma som (tyvärr) är dräktig med en hingst med samma mamma.

Dom hade ner staketet och vips så va hon dräktig, Men vi planerar verkligen inte att avliva fölet om det är friskt... det tycker jag inte att det finns någon anledning till.

Men jösses vilken stil :D Vilken goding :d

Jo jag tyckte att det såg så roligt ut, och att hon hade öronen framåt. Precis som att detta är något helt vanlig normalt "- Vi gör såhär, på denna gården".:D Hon satt så bra länge, säkert mer än en minut,:grin: först trodde jag att hon på något sätt inte kunde ta sig upp. men fann denna sittande ställning tilltalande.:rofl:

Har en 21 årig hingst som också brukar sitt;)a såhär när han har rullat sig. :p

Jättesöt!!! Sikken stil!!!

Begreppet "inavelssyndrom" har fått en helt annan dimension:rofl:

//Lime

Varför såg ni inte till att abortera?

vi trodde inte hingsten hade hunnit göra ngt språng, 2 valacker va med och kom lös och den ena hade fått ordentligt med stryk och dom hade inte varit lösa mmer än 5 min innan det va folk där och tog i sär dom så tyvärr gick d för lång tid innan vi noterade att hon inte brunstade som hon skulle..

vi trodde inte hingsten hade hunnit göra ngt språng,

Det där är nog den mest använda meningen då man upptäcker att märra är dräktig :D

Tätt efter kommer:
-Men vi såg ju inte att hon var brunstig/ vi har full koll på när hon brunstar.

God trea:
-Vi har inte sett hingsten/märren inne i den där hagen..

Outsidern:
Inte kan väl ettårshingstar betäcka gamla fölmärrar??
Naturen ser till att stoet aödrig betäcks av sin avkomma

AM

Men du...hade inte ni en märr som ni märkte var dräktig när det bara var en månad kvar :rofl:

Fast Cher gick ju under kategori 3.

Tränaren sa att ingen hade sett nåt :D
(hingsten hoppade ur sin hage och in till märrarna, betäckte och sedan stack han över till sig igen)

Jäkla tur att vi inte hann åka till seminstation med henne den våren :crazy:

Och faktist, Martha, i och med Cher så har vi infört juverkontroller även på gallmärrarna då vi lärt oss att det är lite taskigt kunnande hos tränarna då det gäller blommor och bin :angel:

AM

Liknande trådar

Relationer Hej! En situation som känns som ett svek för mig men som jag måste få hjälp med att reda ut annars känns det som att vår relation är...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
10 192
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 599
Senast: Blyger
·
Gravid - 1år Det här kan bli lite rörigt, jag ber om ursäkt på förhand. Jag och maken har en dotter på 1.5 år. Hon är det bästa som hänt oss och...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
11 065
Senast: gulakatten
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 596
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Annonsera mera hundar 2