• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Lime72
  • Startdatum Startdatum
Sv: Hjälp!!!

Fast Cher gick ju under kategori 3.

Tränaren sa att ingen hade sett nåt :D
(hingsten hoppade ur sin hage och in till märrarna, betäckte och sedan stack han över till sig igen)

Jäkla tur att vi inte hann åka till seminstation med henne den våren :crazy:

Och faktist, Martha, i och med Cher så har vi infört juverkontroller även på gallmärrarna då vi lärt oss att det är lite taskigt kunnande hos tränarna då det gäller blommor och bin :angel:

AM

Roligt inlägg, sorry var bara tvungen.:rofl::bump::D:rofl:

Blommor o bin, ska kanske tipsa Wången att de tar upp det i deras utbildningar.

Sv: Hjälp!!!

*knapplån*

En av landets större uppfödare har betäckt Evita Ås med Lindy Lane. Kanske inte låter så anmärkningsvärt, men har något sett en liknande stamtavla i blodbanken? Tror den är rätt unik...
http://blodbanken.nu/servlet/GetBBData?breed=warm&sire=lindy+lane&dam=evita+%E5s&test=S%F6k

Han har medvetet gjort detta val och hoppas på ett sto. Då ska han betäcka med en outcross-hingst och det förväntas ge en otrolig effekt.

Personligen respekterar jag alla som har en tanke med sina hingstval och hoppas verkligen att han får ett sto.

Liknande trådar

Relationer Hej! En situation som känns som ett svek för mig men som jag måste få hjälp med att reda ut annars känns det som att vår relation är...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
10 192
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 599
Senast: Blyger
·
Gravid - 1år Det här kan bli lite rörigt, jag ber om ursäkt på förhand. Jag och maken har en dotter på 1.5 år. Hon är det bästa som hänt oss och...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
11 065
Senast: gulakatten
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 596
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Annonsera mera hundar 2