Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

C
Dressyr Jag har tittat i TR, men hittar inget bra svar. Kanske har jag letat för dåligt? Om man är placerad i en LA och ska in på prisutdelning...
Svar
1
· Visningar
1 120
Senast: remmis
·
Övr. Grenar hej nån mer som är intresserad utav mounted archery, eller kanske tävlar/tränar i det.. tycker det låter gätteskoj och börjar bli...
Svar
5
· Visningar
1 343
Senast: Hóbagoly
·
Fälttävlan Nu har EM satt igång! :laugh::laugh: Lycka till allihopa!
2 3
Svar
51
· Visningar
4 448
Senast: Kiddoe
·
D
Western Snart kommer en tävling som vi skall vara med på. Allt har känts så bra hittills men nu denna vecka så känns hästen som en helt annan...
Svar
4
· Visningar
768
Tävling Hej Är det någon som vet vad som gäller för tävlande från ett annat land som vill delta på en lokal tävling?
Svar
2
· Visningar
1 115
Senast: life
·
N
Trav Vet ej om denna tråd kom rätt men jag försökte så gott jag kunde. Är det någon här som kan hjälpa mig med förslag på en praktikplats...
Svar
5
· Visningar
777
Senast: Cinora
·
Trav Ja, nu tar jag och skapar en ny sån tråd... :D Tre trådar för oss att hålla reda på alltså. Bukehästar till start...
22 23 24
Svar
473
· Visningar
46 147
Senast: Cinora
·
Övr. Grenar ...era vinterchaps?! vill beställa sådana men vet inte riktigt hur färgkombinationerna ter sig...
Svar
1
· Visningar
1 314
Senast: StallNK
·
Trav Undrar hur allt travfolk gör!? Hur har era travisar det beroende på väder och vind i förhållande till träning och så? Täcken? Nakna...
2
Svar
20
· Visningar
2 386
F
Dressyr denna kommentaren får vi så gott som alltid när vi tävlar dressyr, senast i helgen fick vi: trevlig häst, men måste dock trampa under...
Svar
3
· Visningar
1 547
Senast: Zephira
·
Trav Vad tycker ni om exteriören hos dessa hingstar:
2
Svar
26
· Visningar
5 076
Senast: via
·
Trav Dels för att jag tycker om att diskutera det här ämnet & dels för att jag och Snazzy pratat om just det här stoet. Vad hade ni valt för...
2
Svar
32
· Visningar
2 577
Senast: BitterAss
·
G
Trav Är det någon som ska dit?
2 3
Svar
55
· Visningar
3 591
Senast: XanderBabe
·
T
Trav Jag har blivit sugen på att börja med trav igen efter ett uppehåll, och kontaktade STC via mail för flera veckor sedan, och frågade hur...
Svar
4
· Visningar
1 742
Senast: Cambrie
·
I
Trav Jag sitter och kollar upp mitt kallblodsstos föräldrar men eftersom hon har en norsk pappa, Marine Svarten, så hittar jag inget om han...
Svar
1
· Visningar
935
Senast: martha
·
Western Hej på er! Jag tar gärna emot lite tips från er för jag är GRÖN inom western men efter att ha varit på några clinics för John Moore...
Svar
11
· Visningar
2 259
Senast: Nea_
·
J
Western Hej! Jag själv är dressyrtjej så därför tänkte jag fråga er som håller på med western! Jo, en sk vanlig sadel ska ju ha två...
2
Svar
25
· Visningar
5 554
Senast: Fina
·
P
  • Låst
Tävling Ska precis göra min första start på häst och har märkt att det står (SWB) efter många hästar i startlistorna. Efter att ha sökt lite på...
Svar
2
· Visningar
1 337
Senast: pea_
·
L
Islandshäst Är en halvblodsryttare som funderar på att skaffa en islandshäst och börja med lite nytt! Funderar på en "större" model ca 145cm då...
2
Svar
35
· Visningar
4 512
Senast: videnlis
·
Hoppning Ska tävla imorn och har glömt allt :D. Kan man rida i en jacka som inte är klubbjacka men har dragkedja, ingen huva och är formsydd...
Svar
1
· Visningar
1 075
Senast: Kallebus
·

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka