Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

T
Trav Så sorgligt! Lider med hela kretsen runt hästen Immenso November som avled i avd.6 idag på V7:an... Lika glad och tårögd som man blir...
5 6 7
Svar
130
· Visningar
13 003
Senast: Maxkingen
·
Trav På kriterieauktionen Ponera att du har runt 2-300 000 kr att köpa en häst för, vilken skulle du välja och varför skulle du välja den...
Svar
5
· Visningar
18 455
Senast: martha
·
S
Dressyr Varför ser man nästan aldrig en frieser hästar på dressyrbanorna? Tycker att rasen borde passa bra till dressyr med sin stora utstråling...
5 6 7
Svar
124
· Visningar
25 112
Senast: JG_Dressyr
·
Western Hej på er! Jag har en quartermärr på fem år (dräktig nu) som jag tränar och har tänkt hålla igång nu fram till hon blir högdräktig. Hon...
2
Svar
20
· Visningar
2 196
P
Dressyr Är flätade lädertyglar tillåtet att ha under lokala tävlingar i dressyr (lätta klasser då) :)
Svar
4
· Visningar
1 709
Senast: JG_Dressyr
·
Trav Det här kravet på att hästen måste stå på en träningslista för att få träna på en bana, gäller det bara rundbanan eller hela...
Svar
7
· Visningar
1 571
Senast: Riley
·
S
Western Jo, jag har en fundering som har hängt med mig ett tag och tänkte lägga ut den här för att få lite klarhet. Har ridit i hela mitt liv...
Svar
1
· Visningar
790
Dressyr Japp, dressyrhästen med den stora gången behöver en dressyrsadel :D Jag undrar vad som kan passa den här ryggen: I action men...
2
Svar
31
· Visningar
3 049
Senast: Modett
·
S
Western Var är dom bästa tävlingarna i Western ridning? :)Skulle vara så kul att åka och se en, även om det blir nästa sommar!:)
Svar
2
· Visningar
971
Senast: Tender
·
A
Trav Jag hörde på arbetsförmedlingen att det fanns en praktikplats på ett travstall i närheten och jag blev väldigt intresserad av den men...
Svar
3
· Visningar
1 325
Senast: Angelica
·
Western Är det någon i detta avlånga land som vet var man köper Mylerbett. Letar efter ett hingeport i stl 12,5. Finns det någon affär som...
Svar
5
· Visningar
1 200
Senast: B070715
·
M
Western Hej alla! Själv skall jag dit, men inte för att tävla, utan för att ha hand om APHC-se's monter tillsammans med frugan. Vilka...
Svar
16
· Visningar
1 445
Senast: Paxinarion
·
J
Dressyr Har sökt och sökt men inte hittat någon tråd ang halter.. Hur gör man den perfekta halten? Mein ponny står (oftast) väldigt fint...
Svar
3
· Visningar
1 111
Senast: via
·
Övr. Grenar Gjorde en tråd på Gnägg men antar att ni här kan hjälpa mig lättare med vad dessa hästar heter? Från Globen 2007
Svar
8
· Visningar
2 015
Senast: astronaut
·
Fälttävlan Hur många av er kommer man att kunna få se/träffa den 13/9 på ridklubben uddens fälttävlan? Sonen och Busan skulle ju ha varit med...
2 3
Svar
55
· Visningar
6 767
Senast: mariannesv
·
D
Dressyr Har några gånger sett människor som tävlar dressyr med sina travhästar och uppnått en godkänd procent trots att hästen inte kan...
2
Svar
36
· Visningar
4 685
Senast: Pancakes
·
Western Går det att ha syntet istället för läder rem som man drar åt sadelgjorden med på en vanlig läder westernsadel?? Just nu har jag en...
Svar
9
· Visningar
1 158
Senast: Elanor
·
Körning Hej! Nu ska jag försöka ta mig ner till skåne och tävla, men jag har ingen groom till mitt ekipage ännu. Är det någon som känner...
2
Svar
23
· Visningar
2 294
Senast: Amk
·
Distans Ja, ni kan väl det här redan om att säga till om ni inte vill vara med eller om ni vill låna någon bild! Vi i Team Lönnroos tackar...
Svar
4
· Visningar
1 546
Senast: Noteca
·
Fälttävlan ...få dela med mig! Som flera kanske minns så blev min älsta häst skadad väldigt olyckligt i januari iår, han stod på klinik i 6...
2
Svar
20
· Visningar
2 363
Senast: Undret
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Stor enkel hundras med lagom driv