Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

D
Western Någon som har anmält sig till denna träningstävling som går av stapeln på söndag.:bump: Hur tror du att det kommer att gå...
Svar
1
· Visningar
832
L
Distans Hejsan! Har möjligtvis nr.2 av distansryttaren kommit ut?.. jag har inte fått nån tidning än i allafall..
Svar
1
· Visningar
1 199
Senast: Myy
·
Körning Hej hej.. Jag har ett dilemma.. Jag, sambon och grannfamiljen är på jakt efter ett ponny par (max B-ponnyer)... MEN!! Vi hittar inga...
2
Svar
22
· Visningar
2 488
Senast: a_c72
·
S
Islandshäst Ska och titta på islandshästtävlingar imorgon för första gången. Ska se bl.a. P1 och P3 alltså passlöp hur bedöms detta? Är det...
Svar
1
· Visningar
897
Senast: Michis
·
  • Låst
Dressyr Nu har jag färgat nosgrimman så den har precis samma färg som övriga tränset :love:
Svar
14
· Visningar
2 033
L
Western Hej! Har hört två varianter om vilken sporre som är skarpast. Den första jag pratade med sa att denna var snällast: Bild 1...
Svar
19
· Visningar
4 977
Senast: little_tee
·
H
Övr. Grenar Emil Eriksson "the Swedish viking) dundrar ner för banan. en liten redovisning från Eocha (European Open Championship of...
Svar
0
· Visningar
1 807
Senast: Holtz
·
  • Låst
Islandshäst Vi har en häst i stallet som blivit förgiftad genom foder. Vet misstänker att alsikeklöver är boven i dramat, vi hittade det i en av...
Svar
1
· Visningar
873
Senast: Boj
·
M
Fälttävlan Hej! Tyvärr har min ponny ingen dressyrsadel och jag rider därför dressyr i hans hoppsadel, jag har ett par Sprenger Bow...
Svar
4
· Visningar
1 367
Senast: michaelazipp
·
A
Western Jag är ute i sadelletardjungeln igen - tycker min BigHorn ArabianLight ligger an o trycker lite på bogbladen på min arab nämligen... Har...
Svar
6
· Visningar
1 063
Senast: Paxinarion
·
X
Trav Hur går det för era 09or? Är dom stora eller lite mindre ? =) Kan vara kul och se hur långt ni kommit:) Våran som är född 5 maj...
Svar
11
· Visningar
1 255
Senast: Half moon
·
Hoppning Jag bara måste veta vad det här bettet heter! Den gången jag såg det användas var det av en hoppryttare på Falsterbo men kan inte för...
Svar
18
· Visningar
4 970
Senast: Sorbe
·
Distans Är det nån som har nån information om hur det går?
2
Svar
31
· Visningar
3 737
Senast: Maddis
·
Körning Hejsan! Jag har nyss köpt en ny bröst sele samt huvudlag och tömmar åt min nordsvensk som jag tänkte börja köra. Och undrar behöver jag...
Svar
3
· Visningar
1 610
Senast: Fia-Lina
·
S
Western Helt ny i westernsammanhang och skulle gärna hitta nån som har koll på läget här runt Sthlm... Vet att det finns lite olika klubbar i...
2
Svar
20
· Visningar
2 080
Senast: malumbub
·
Western Kompis filmade lite igår, vad tycker ni om pållen...
Svar
15
· Visningar
1 900
Senast: Tender
·
Hoppning är det nån här på buke som har en whitakersadel. Alltså inte de där billiga ifrån hööks utan de som finns på...
2
Svar
32
· Visningar
11 017
Senast: FadeAway
·
Fälttävlan Hej alla fälttävlansexperter! Jag skulle så gärna vilja lära min unghäst att så småningom hoppa allt som kommer i vår väg vad gäller...
Svar
19
· Visningar
2 846
Senast: Bison
·
J
Islandshäst Hej, Jag var och tittade på min första mönstring i helgen. Jag blev jätteförvånad när varje häst presenterades i speakern med...
Svar
17
· Visningar
2 203
Senast: Silkisif
·
Western Hur trist är det inte när två stora föreningar lägger tävlingar på samma helg! :mad: Var nere i Borås och tittade , de var lite tunt...
Svar
2
· Visningar
1 098
Senast: arizona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Stor enkel hundras med lagom driv
  • Uppdateringstråd 30