whitaker-sadel

Sv: whitaker-sadel

Skara säljer dem.

Jag red i Bisons förra året, gryyymt skön. :love:
Testade även säkerheten på den, jag fick en rejäl flygtur och båda stigblädrerna släppte som tur!

Tror OlgaKlara eller vad hon heter har en.

Ja jag har en :love:

Har bara gott att säga om den. Tyvärr så har jag ingen häst som passar den så den är till salu nu ;)

Mäh, jag kan köpa den (inte för att jag har pengar till det) för jag har ju provat den och den är ju underbar. :D

Det är en Avazata eller vad de hette tror jag. Den är svart/vinröd. 17" tror jag. :p

n648288162_145637_887.jpg

Ge mig ditt träns! :love:

Fy vad snygg, själv har jag en från Stenbergs läder som ligger i stockholmsområdet. Han tillverkar dem själv och priset är rimligt , :)

Jag ska köpa en JW sadel i veckan :) satt jätte bra i den!;)

Jag har haft både en CB whitaker och en John Whitaker. Tyvärr hann jag aldrig rida i John Whitakern då min häst skadade sig och fick tas bort :(
Den såldes upp i landet och finns antagligen bara två ex i Sverige. En John Whitaker ex2 var det i alla fall döläcker :love:

Liknande trådar

Utrustning Hej! Varit borta från sadeldjungeln en 10 år och behöver nu en hoppsadel till en besvärlig rygg. Nu har jag kommit så långt att jag har...
Svar
4
· Visningar
1 337
Utrustning Danska fröken är inte helt enkel när det kommer till sadlar. "Min" sen många år betrodda sadelutprovare har dessutom slutat och jag har...
Svar
19
· Visningar
2 385
Senast: Emiro
·
Hoppning Hej alla hoppexperter! Jag letar hoppsadel till min annars dressyrhäst som har en vad jag uppfattar som överbyggd men ganska rak rygg...
Svar
2
· Visningar
1 604
Senast: Aureola
·
Utrustning Har haft hästen i ganska precis 4 år och haft problem med sadlar sen dess. Fick med en westernsadel som verkar ligga bra i alla lägen...
Svar
2
· Visningar
961

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Storlek röd Kong?
  • Liten fodertunna?

Hästrelaterat

Omröstningar