Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Trav Någon som vet om man kan se TV4as travsändningar i efterhand någonstans på nätet? De ska tydligen köra en repotageserie om Salma Bokos...
Svar
2
· Visningar
1 608
Senast: Cambrie
·
Trav Super Light:love: iofs i mycket billigt gäng men en vinst likaväl! Lille köttbullen 11år och fortfarande vinstsugen:d
Svar
2
· Visningar
928
Senast: Zandrah
·
G
Western Jag skickade in reg.beviset för ägarbyte med rekommenderat till APHA för ca 2½ v sedan. Hur lång tid brukar det ta innan man får...
Svar
4
· Visningar
1 236
Senast: Nethril
·
T
Trav Jag funderar på att ta B-licens, och har några frågor till er som är amatörtränare. -Är ni tränare på heltid, eller har ni travet...
Svar
9
· Visningar
1 422
Senast: fethajja
·
Hoppning Jag har en ungponny som fyller 6 nästa år. Då får man ju tävla i avd A om man har ridit två felfria rundor i den klassen. Men om man har...
Svar
7
· Visningar
2 594
Senast: Belleriet
·
Hoppning Får man starta ponny utom tävlan när den inte har mätintyg? Finns flera ponnytävlingar i krokarna men inga träningstävlingar så det var...
Svar
5
· Visningar
1 365
Senast: lis
·
Western Märkte nu att under sadel på varsin sida av ryggraden att det var en torr fläck, alltså att det trycker där! Provade built up pad men...
Svar
3
· Visningar
1 955
Senast: SAVVY
·
T
Distans Hallandsritten blir av!! Tävlingsplatsen blir ny, Stjernarps Gods utanför Halmstad pga vi fick nej från Båstads ridklubb att vara hos...
Svar
17
· Visningar
2 260
Senast: limona
·
Tävling Stämmer det att hästen måste ha fått de två första sprutorna i grundvaccinationen för att få starta tävling? Hästen ifråga har varit...
Svar
4
· Visningar
1 284
Senast: Lipica
·
Distans :laugh: det känns som den här tälingsesongen har gått ovanligt fort, lite vemodigt att den snart är slut. men vilka av er kommer till...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 714
Senast: Noteca
·
D
Western Vad skall man välja att ha under sin sadel? Jag har både filt och ett stort schabrak som jag lägger mellan. Men är det godkänt för...
Svar
11
· Visningar
1 775
Western Varför måste flera tävlingar anordnade av WRAS-klubbar ställas in? Varför är det så få anmälningar till tävlingar? Finns det nån som har...
Svar
19
· Visningar
1 535
Senast: Texaz
·
Dressyr som rubriken lyder? Jag är innförståd med att man ska ha ridit Msv b:4-5 på minst 62% 2 ggr. Antingen i år eller året innan. För att få...
Svar
4
· Visningar
954
Senast: remmis
·
C
Western Hejsan! Det har varit lite snack runt omkring rätt form, både inom den engelska ridningen och westernridningen. Lite frågor: Vad...
2
Svar
31
· Visningar
23 392
Senast: Estivuz
·
H
Hoppning finns det någon gräns på hur tjockt ett vanligt tredelat/tvådelat tränsbett måste vara för att tävla c-ponny på LC - LB i hoppning?;)
Svar
2
· Visningar
974
Senast: Winx
·
Islandshäst Någon som ska vara med? Jag ska vara med i V2 och T3 med Askja :)
Svar
8
· Visningar
1 830
Senast: emmysamson
·
Dressyr Hur kan en volt med underlag - väldigt fast = stumt göra för hästens rörelsemekanik och rörelseapparat ? Rider nu på sådan volt och...
Svar
17
· Visningar
1 880
Western Den här padden ska tydligen vara såå himla bra enligt många. Antiglid, luftar etc etc MEN: På Kyra gör den att sadeln glider både hit...
Svar
10
· Visningar
3 527
Senast: JessicaM
·
Islandshäst Hejsan undrar om det är någon här som ska vara med på Edda forsen i oktober? jag ska vara med med min nya häst Benjamin från Stenholmen...
Svar
4
· Visningar
1 349
Senast: UllaBeata
·
P
Trav Eftersom jag inte har någon koll alls på travet längre måste jag fråga:p Sugercane Hanover sprang på min tid i travvärlden och hade ett...
Svar
3
· Visningar
946
Senast: prallan
·

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka