Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Fälttävlan Detta är ingen annons, så namnge inga tränare eller liknande i tråden är ni snälla! Jag har "ganska nyligen" flyttat till en ny ort...
Svar
19
· Visningar
2 180
Senast: grey
·
C
Dressyr Jag undrar om det är tillåtet att tävla dressyr med barfota-boots på hästen? Någon som vet? :confused:
Svar
10
· Visningar
1 671
Senast: Elaine--85
·
Dressyr Är det någon här på buke som har något negativt att säga om Amerigo sadlarna? Har nu bestämt mig till 95% att köpa en amerigo classic...
2 3
Svar
47
· Visningar
5 425
Senast: tuaphua
·
Islandshäst Jag blir galen på det här med sadlar.... Rider en unghäst som är 5 år gammal. Hon har fölat i år och har kvar en finfin mage. Ngn ny...
Svar
7
· Visningar
2 253
Senast: videnlis
·
Trav Är inte insatt inom travsporten alls,men jag läste i nyhetsklippen att en banvetrinär uttalade sej om alla dödsolyckor inom travsporten...
Svar
3
· Visningar
1 333
Senast: skjona
·
E
Western Skall ställa upp där med min ponny. Blir både Trail och Plesaure. Första tävlingen för oss. Spännande. Alla papper är på G att...
Svar
7
· Visningar
1 362
Körning Nu är sommaren slut. Löven har börjat falla tom här nere och kylan kryper in under kläderna (ivarjefall vissa dagar ;)). För att avsluta...
Svar
9
· Visningar
1 423
Senast: Tussilago
·
Övr. Grenar Djurskyddschefen: Dödsfallen är ett problem för travet Men jordbruksverket är inte oroliga. – Travsporten i Sverige har god koll...
Svar
2
· Visningar
1 130
Senast: tifo
·
V
Dressyr Här har ni :) http://greatvictory.jalbum.net/Dressyrt%C3%A4vling%20Willands%20RF%2027-09-09/
Svar
17
· Visningar
2 064
Senast: Muninn
·
M
Hoppning Under 2 - 3 år har jag drömt om att få tävla i hoppning med min B ponny.. Hon är 125 hög, väldigt viktbärande och cirka 14 år. Själv...
2 3
Svar
56
· Visningar
5 723
Senast: Pancakes
·
Trav Vilken häst, vilken tränare- vilket team! Bara att lyfta på hatten, världens bästa häst leker med konkurrenterna!
2
Svar
23
· Visningar
2 123
Senast: Maxkingen
·
T
Dressyr Jag må vara blind, men jag har letat igenom tr utan att finna svar på min fråga. Får man starta en treårig häst i en...
Svar
16
· Visningar
1 849
Senast: M-oaa
·
Western Är jag helt tokig om jag skulle vilja lära mig själv och mitt varmblodssto på 19 år lite western? Har alltid velat ha en westernsadel...
Svar
11
· Visningar
1 037
Senast: buckle
·
A
Western Hej, Söndagen den 4de Oktober är det Westerntävling i Motala, hålls av GOWR klubben. Det är en C och D tävling. För mer info gå...
Svar
1
· Visningar
815
Senast: AnneS
·
Fälttävlan Ingen tråd om EM? Nåja.. Laget: Nicke 49.8 Katrin 52.1 Anna 60.0 och Dag 71.5 Bästa svensk Linda 43.7 och sen har Malin 53.5...
Svar
14
· Visningar
1 863
Senast: aicha
·
Tävling Jag var och tävlade för några veckor sedan, och innan start i den sista klassen annonserades det ut i högtalarna att det var 4 st...
2
Svar
22
· Visningar
3 131
Senast: fluffig
·
Western Okej , snart är det WRAS SM! =) Vilka ska dit och vilka klasser?:laugh:
3 4 5
Svar
93
· Visningar
6 678
Senast: lucy1
·
Western Hej!! Jag ska bygga ett hus ifrån grunden. Samt stall.. Å jag skulle tycka det vore jätte roligt att fixa hus,stall å hagar i en...
2
Svar
28
· Visningar
11 694
Senast: Mirre
·
Western Har nyligen köpt världens snällaste hingst. Inte för att ha någon avelsverksamhet, utan ha en till ridhäst. Tanken var att behålla honom...
Svar
19
· Visningar
1 918
Senast: Ametist
·
Dressyr Jag skulle vilja ha tips på bett som är godkända till tävling till en häst som gillar nova-bett. Vad jag har kunnat läsa mig till är...
Svar
5
· Visningar
1 157
Senast: Annanaz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka