Sv: Amerigo
Jag har en Amerigo till min häst. Jag älskar min sadel och den ligger väldigt bra på min märkligt byggda häst. Jag valde att testa Amerigo främst för att jag ridit mycket i deras sadlar tidigare och gillat dem. Men också för att den sadelutprovaren jag hade är väldigt kunnig och seriös. Hon sålde inte sadeln om inte mina två tränare okej:at den först. Hon sammarbetade även med min veterinär som också ansåg att det var en bra sadel för min häst. Jag har också haft ute Equiterapeut som anser att han är superbra i rygg. Och hon kollade även sadeln iom att hon är sadelutprovare också. Hon tyckt även hon att den låg bra.
Jag tycker Amerigo gör bra sadlar. Men det finns fler som gör det. Och nu när "min" utprovare slutat arbeta så vet jag inte om jag vill ha Amerigo mer om jag måste byta eller till nästa häst. Jag tycker inte de andra utprovarna verkar lika bra. Jag har fått väldigt bra service av den utprovare jag använt mig av.
Även om jag gillar Amerigos och tycker de är himla snygga så vill jag ha bra service av kunnig expertis. Och det vet jag inte om jag litar på att de andra kan ge. Synd, för jag gillar verkligen sadlarna.
Jag har rygg- och nack-problem. Och jag får mindre ont av min Amerigo än av en del andra märken. Dock tycker jag Jaguar, Childeric tex är mjuka och sköna de med.