Placerad eller inte placerad?

Sv: Placerad eller inte placerad?

Fast om du vill ha en röd rosett så kan jag fixa det till dig. Det var nämligen jag som svarade på ditt mail. :D

Själv bryr jag mig inte om rosetter och plaketter men om man ska få anmälningsavgiften tillbaka tycker jag att det ska ordnas så fort som möjligt. Alla kan missa men att inte hantera sina kunder, som vi som tävlar faktiskt är, dåligt eller rent av ignorera dem vissar på en arrogans utan dess like. Jag hade undvikit att åka och tävlat på en sån klubb.

Sv: Placerad eller inte placerad?

:bow: Tack och lov att det finns trevliga och tillmötesgående arrangörer :bow:
Jag nöjer mig så gott med min gröna rosett, Rögle fantast som jag är :D

Synd att inte alla tänker som du!

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 428
Senast: lizzie
·
Träning Detta blir långt, men jag försöker få med så mycket som möjligt av historien. Jag köpte min häst 2015. Hon var då 10 år och hade kommit...
2
Svar
24
· Visningar
4 528
Senast: Fiorano
·
L
Träning Hej! Jag har några frågor om unghäst träning och såna saker som skulle vara jätte snällt om ni som kan sånt ville svara på! :heart Först...
2
Svar
38
· Visningar
3 858
Senast: Piaff
·
Tävling Satt och tittade på runt TDB, främst för att jag var intresserad av prisnivån på tävlingar runt om i Sverige. Tittade också lite på hur...
2
Svar
20
· Visningar
4 687
Senast: kryddelydd
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar