Sv: Immenso November
Jag är ju hänvisad till din länk men:
Hur uppträdde han innan start då?
För han ser fullt normal ut när bilen släpper och är väl utrustad med helstängt och tussar i öronen?
Vem försvarar sporten här?
Du kommer som vanligt med de mest konstiga argumnet o lite svammel iallmänhet?
Vad är frågan lixom?
Skynket? Balansen? Utrustningen?
Hästar dör tyvärr, det beror på olika omständigheter, den vanligaste är akut cirkulationssvikt som beror på dolda infektioner i kroppen... och du har som vanligt haft otur *check*
Man kan väl inte anklaga varesig Ludde eller övriga inblandade som så noggrant förberätt denna häst inför starten.
Som jag förstod det så va det väl själva kusken som satt inne med den sista informationen..
Inget skit ska falla på J.T. Han är enligt mig en mästare som driver...Men va det bara jag som såg hur denna häst uppträdde strax innan start och vilken utrustning den gick med??
Hela tråden har spårat ur,, ingen vill analysera på själva grundproblemet utan endast försvara sporten..
Synd i alla fall för den som tråden i ursprung borde ha analyserats.
Jag är ju hänvisad till din länk men:
Hur uppträdde han innan start då?
För han ser fullt normal ut när bilen släpper och är väl utrustad med helstängt och tussar i öronen?
Vem försvarar sporten här?
Du kommer som vanligt med de mest konstiga argumnet o lite svammel iallmänhet?
Vad är frågan lixom?
Skynket? Balansen? Utrustningen?
Hästar dör tyvärr, det beror på olika omständigheter, den vanligaste är akut cirkulationssvikt som beror på dolda infektioner i kroppen... och du har som vanligt haft otur *check*