Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
får väl tacka då jag varit med och fixat nya terräng banan, så himla kul att läsa att ni är nöjda, kan säga att domaren tyckte inte om min son och hans häst heller i dressyren
för oss fanns det inget positivt alls utan bara negativt dömt...det är trist
*Delvis knappen*
Tråkigt det där med dressyren, jag förstår att det kan vara svårt att döma låga klasser i ft eftersom det är så stor spridning på ekipagen men om man varken gör rätt eller fel ska man väl iaf få en femma
Shady: Har du några kort på 401, 511 och 511?
Det kan inte vara svårare att döma en debutant än en LC ? Det måste väl finnas kriterier? Sen att det råkar hamna ekipage som startat Msv dressyr likväl som ingen dressyr skall väl inte spela någon roll eftersom svårighetsgraden i programmet ligger på LC-nivå så skall det väl dömas efter det kan man ju tycka.
Det kan inte vara svårare att döma en debutant än en LC ? Det måste väl finnas kriterier? Sen att det råkar hamna ekipage som startat Msv dressyr likväl som ingen dressyr skall väl inte spela någon roll eftersom svårighetsgraden i programmet ligger på LC-nivå så skall det väl dömas efter det kan man ju tycka.
Säkert en dum fråga; är det "vanliga" dressyrdomare som dömer FT-dressyr, eller finns det egna "FT-dressyrdomare"? (Har ingen koll på FT... )