vilken hingst?

Sv: vilken hingst?

Home Alone hade jag velat ha en efter, men dock inte till det här stoet.. dessutom tror jag inte att Snazzy är så sugen på detta :D men fin är han!

Tyvärr kommer det nog aldrig att gå, han har (hade när jag frågade) för dåliga simmare.
aha, synd. Grymt snygga avkommor som sagt..och var ju en jävla tävlingshäst också...när han plockade ner kesaco phedo i prix de france...huvva va grym han var gick under 10 2100m:bump:

Fått inside information om Chocolatier som spås kunna bli en av framtidens påsättare :D

Var det inte han islänningen med de många fina stona som i princip lovade succé för Chocolatier? Han har ju ett stuterinamn på uppfödningarna, men det har fastnat någonstans på vägen i skallen....:angel:

Tackar :D, har nog börjat bli lite intresserad

Min o Deans konversation på facebook

Hi Dean. Can I ask you a question? Fine...:D
What do you think about Chocolatier ( spell? )
And Grattis på Födelsedagen I should say to you...Igår kl. 21:58 ·

Dean Hoffman:I think the WORLD of him. Wonderful horse, wonderful pedigree, wonderful potential as a stallion. And thanks for the kind wishes on my birthday.

Knapprånar lite =)

Vad skulle ni ge som förslag på denna lilla söta böna?
http://www.blodbanken.nu/servlet/GetBBData?breed=warm&trotter=Indiana+Ri&existing=S%F6k

Gärna nå med storlek på , lilla söta är nämligen inte så stor...:D

lillis5.jpg

Liknande trådar

Trav Tvärt emot vissa andra på det här forumet som letar fel inom travet, så tar jag steget in i trav världen istället. Jag har fått låna...
2
Svar
31
· Visningar
2 450
Senast: Giantchill
·
Trav Vill ha lite förslag på hingstar till Västerbo Divine (Super Arnie - Diva Star). Hon är ca 155 cm, hetsig i träning och värmning, skötte...
Svar
4
· Visningar
876
Senast: Comfort
·
Trav ...kan ni kanske hjälpa mig med? Söker en hingst till det här stoet . Då det är ägarna som ska stå som första uppfödare så vill jag inte...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 514
Trav Om man leker med tanken att man skulle betäcka detta sto...
2
Svar
31
· Visningar
2 618
Senast: ghost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Annonsera mera hundar 2