Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Pratade med en väldigt insatt person idag som uttryckte det så här: Hur gick det på SM i låd-hoppning? Ganska roligt tyckte jag
Kan du utveckla det för oss som inte var där? Har bara sett enstaka hinder från terrängen på foto.
Och varför var den tråkig menar du?
Förresten, kul att se dig här igen!
Ok, fast marken är ju lite svår att ändra på...de får nog ta det de har tillgång till?
Hm, jag är visst trött, det ska så klart stå ASVH.Eller så är det bättre att en annan klubb, med tillräckliga bansträckningar, anordnar tävlingen?
Jag väntar på den dagen då AVSH gör Breeders i ft lika statusfyllt som hoppningen & dressyren. Som det är nu så är det ju pinsamt stor skillnad mellan grenarna.
Jag väntar på den dagen då AVSH gör Breeders i ft lika statusfyllt som hoppningen & dressyren. Som det är nu så är det ju pinsamt stor skillnad mellan grenarna.
Det kanske blir samma dag som fälttävlansprestationer blir blupgrundande?
Eller så är det bättre att en annan klubb, med tillräckliga bansträckningar, anordnar tävlingen?
De kan flytta fram sitt championat tycker jag o samla alla tre tävlingsformerna samtidigt på Flyinge. Där finns redan allt och alla åker dit. Skulle vara världens lyft för de stackare som föder upp FT-hästar o försöker få sina avkommor sålda.
Fast jag var på finalen när den gick i Flyinge samlat med dressyr o hopp. Då var det också mängder av människor så istället för att försöka få den till Falsterbo så borde det vara bättre att samla ALLA finaler på en plats o vid ett tillfälle så det verkligen blir ett Breeders för alla!
Den enda nu existerande tävlingsplatsen som ligger hyfsat rätt i tid och som skulle kunna tillföra nån sorts "statusatmosvär" är Segersjö
Fast det ligger ju inte i Skåne
Den enda nu existerande tävlingsplatsen som ligger hyfsat rätt i tid och som skulle kunna tillföra nån sorts "statusatmosvär" är Segersjö
Fast det ligger ju inte i Skåne