Sv: Breeders?

Men är det inte konstigt att de inte är fler anmälda nu när de bara e en månad kvar knappt?? :confused:

Hvor mange plejer der at være anmeldt til Breeders i Sverige?

Det kommer förhoppningsvis några till.. En del anmäler 5 i 12. Det vet vi. Finns olika anledningar till det.
:laugh:

Men det kommer att bli färre starter i år än tidigare.

Jo de e klart, finns säkert de som inte hunnit kvala klart än..
tråkigt om de blir så få anmälda tycker jag..

Er der en grænse for, hvor få anmeldelser de kan leve med. Med andre ord: Er der risiko for at tävlingen stilles ind?

Var i hela helsefyr ser ni vilka som är anmälda?? Jag har letat både på plönninge och swedehorse men det känns som att jag är helt blind...

Till Dej som var på Plönninge!

Kom med kritik! Jag skriver just nu min utvärdering så hitta gärna någon positiv kritik också :o

Vll Du inte skriva här (vilket jag förstår :devil:) så PMa gärna :idea:

Kritik finns på tidningenridsport i ett inlägg :angel:

Jag var inte själv där men det är ju trist att det hålls i skymundan tycker jag. Fälttävlan är värd ett bättre öde..

Championatet som ASVH glömde borde man döpa om det till...:(

Nä det dog ut när det försvann från Falsterbo!

Har ju inget med ditt inlägg att göra egentligen utan bara en reflektion på att sporten förlorade på det bråket!

Senast ändrad:

Her er lidt positiv kritik...

Venlig og imødekommende velkomst i sekretariatet. Vi var rigtig glade for opstaldningen! Herligt med morgen fodring :)
Fine forhold for hestene og dejligt med mulighed for heste-dusch efter terræn. God og velbygget hoppbane - god og velbygget terrænbane.
Herligt med hurtig kommunikation af resultater efter ridt.
God speak i ungheste og champ. klassene, så det var interessant at se på og følge med i.

Der var også ting, som kunne være (noget) bedre, men dem er jeg sikker på at du allerede har fat i ;)

Krister brukar vänta tills Ridsport kommit ut.. :p
Han brukar ju sälja bilder dit

Förresten så sprang Max runt med en kamera. Han är ju livsfarlig :devil:

Ja fast DEN bilden ska jag spara ifall jag behöver en hake på dej nån gång :angel:
-väldigt lyckad bild om jag får säga det själv :devil::devil::devil::devil:
/Max

Pratade med en väldigt insatt person idag som uttryckte det så här: Hur gick det på SM i låd-hoppning? Ganska roligt tyckte jag:p

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Inte ens ett tjog till start från början och färre än ett dussin till final är facit när 7-åringarna kvalat klart inför söndagens final...
Svar
0
· Visningar
102
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Nu står det klart vilka fem- och sexåriga hästar som gör upp i finalerna av Breeders Trophy på Flyinge kungsgård. Här är hästarna som...
Svar
0
· Visningar
200
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Två dagar i fälttävlans tecken väntas på Össjö Hästsällskap när Breeders och SvRF:s unghästchampionat rids i helgen. Här är allt du...
Svar
0
· Visningar
107
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Rider du fälttävlan på H100 eller 2* nivå? Då kan du vara med och kvala till Stora Enso Riksmästerskap i fälttävlan 2024!
Svar
0
· Visningar
233
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka