Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Körning tycker ni denna loksele passar till min lille häst? lokselen är 60cm lång hästen är 126 i mkh. jag vet att den sitter för långt...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
15 415
M
Fälttävlan Hej alla som kan lite om fälttävlan ;) Jag har en 4-årig d-ponny och jag tror hon skulle gilla fälttävlan så vi vill gärna testa på...
Svar
7
· Visningar
1 601
Senast: MoaAmanadaa
·
C
Western Hur gör ni som inte har tillgång till ridbana/ridhus? Vad för övningar kan man träna på i skogen och på grus/skogsvägar? Under...
Svar
6
· Visningar
1 097
Senast: Sasse_
·
Övr. Grenar Nu har startlistan till Dansk Derby kommit - sommaren är här på riktigt!!:bump::bump::bump:
2
Svar
34
· Visningar
3 516
Senast: Creetown
·
L
Islandshäst Hej! Min fyrgångsvalack på 13 år har väldigt lätt för samling i tölten. Då menar jag Väldigt lätt för samling. När jag börjar samla...
Svar
4
· Visningar
1 524
Senast: tara
·
Övr. Grenar Nu tycker jag vi gör som travfolket och startar en snacksida.. här skriver vi allt möjligt... nu tänkte jag höra om nån ska till...
Svar
5
· Visningar
1 252
Senast: Trix
·
Islandshäst Hur känner man om hästen går i ren tölt eller i grisepass? Någon som vet?
Svar
9
· Visningar
4 648
Senast: sthu
·
Hoppning På söndag ska vi träna lite markarbete med hästarna, men jag behöver lite inspirationshjälp. Man vill ju helst slippa sitta upp och av...
Svar
1
· Visningar
1 637
Senast: älgen
·
Övr. Grenar Jaha, nu blir det tydligen strejk, om de inte kommer överens före fredag. http://www.tidningenridsport.se/Article.aspx?m=45207&a=465913...
Svar
5
· Visningar
1 440
Z
Distans Cleese - jag har försökt att få kontakt med dig via mail utan större framgång. Provade att skicka dig ett PM här på Buke men fick ett...
2
Svar
33
· Visningar
5 404
Senast: BandyBoy
·
M
Trav Nu finns de....:) Aluminiumskor till ponny ner till storlek 004, ja det har väl funnits en tid men nu finns även: Barfotaskon "turbo"...
Svar
2
· Visningar
845
Senast: Mrs LunaTanten
·
M
Distans FEI listan är nu uppdaterad. Lite fel finns här och var fortfarande som ex vis en Portugis som ridit 2 hästar samma dag en 160 och en...
Svar
6
· Visningar
1 415
Senast: Jocke
·
Körning Lilla herr shettis gillar verkligen sina skor, eller så ogillar han verkligen att ha fått liten hage. För jisses sån fart det var på...
Svar
7
· Visningar
2 039
Senast: Cilva
·
Distans och vi kommer få det Varmt! Gillar att följa era "stalltips" om vinnare osv.. så vad tror ni? :) Startlista...
Svar
2
· Visningar
1 209
Senast: Elcapelka
·
G
Körning Jag har lusläst TR för att hitta om det står någonstans att man får eller inte får ha klocka/tidtagarur i precision med "bedömning A med...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
6 971
Senast: Tacitus
·
Trav Finns det baksele att köpa och sätta på travselen istället för svanskappan. Min herre hatar när remmen under svansen ska sättas dit...
Svar
19
· Visningar
2 463
Senast: schelin_j
·
F
Körning Mitt mål och min dröm är att kunna tävla i dressyr och precission med Enhörningen (en enhörning måste ju få domarna på fall menar jag...
Svar
7
· Visningar
1 353
Senast: foraenirotippex
·
Western Nu vill jag ha lite brainstorming och djupa funderingar! Ska hålla lite lektion för en ung dam som blivit intresserad av westernridning...
Svar
6
· Visningar
1 119
Senast: sthu
·
Western Vem ska tävla? Vem ska bo där? Vem ska dit och kolla? Tänkte att det kunde vara kul att ha lite koll på vilka från forumet som...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
8 469
Senast: Snubbelfot
·
Körning Jag funderar så på vad jag ska köpa för sele..... Hade tänkt mig nån i typ 2-2500 krs klassen fårn driveout men vet inte..... har...
Svar
8
· Visningar
1 768
Senast: cowgirl73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka