Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Islandshäst Finns det någon som har en sådan eller har provat dom? Vad tycker ni om den sadeln?
Svar
5
· Visningar
1 565
Senast: EMK
·
Körning För tredje året i rad så har vi fått bossa över cementhindret i Villvattnet i dag. Gud vilken hektisk men toktrevlig dag vi har haft...
Svar
8
· Visningar
1 134
Senast: a_c72
·
Islandshäst Kan man tävla islandshäst med derssyr sadel? Eller måste Jag köpa mig en ny sadel?:confused: Mvh...
Svar
3
· Visningar
1 187
Senast: Naggur01
·
Trav Hej alla goa & glada travmänniskor. Jag har precis sålt min lilltös som var för liten för mig (användes som ridhäst). Och nu ska...
Svar
9
· Visningar
1 180
Senast: schelin_j
·
Tävling Någon som vet om man kan uppdatera sin licens? Måste man då betala hela beloppet eller räcker det med mellanskillnaden?
Svar
1
· Visningar
841
Senast: Matinee
·
Fälttävlan Insåg nyss att NM för juniorer har lägre kvalgräns än JSM... Litta konstigt kan man ju tycka... Bara en reflektion... //Sita
2
Svar
25
· Visningar
2 811
Senast: mammaBerg
·
Western Årets tävling på Chappen är avklarad och det kanske är dax att summera intrycken. Vad var bra, vad var mindre bra eller kanske till och...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 489
Senast: Samba
·
O
Islandshäst Skulle gärna vilja börja rida mitt sto på korta lugna ridturer och då även ta med hennes föl. Brukar ni ta med fölet eller får det...
2
Svar
20
· Visningar
4 400
V
Trav Var iväg med mitt 4 års sto idag till sala, då både vet. och massör hade sagt att hon var sne i ryggraden och sv*n i sala har bra rykte...
2
Svar
27
· Visningar
3 279
Senast: electra1
·
D
Hoppning Jag borde säga grattis till mig själv då jag ska skaffa ponny! Vi letar efter en C-ponny för dom högre klasserna (Msv) då jag...
Svar
13
· Visningar
3 034
P
Hoppning Jag har sällan fått uppleva tjusningen med hoppning, tills typ för några dagar sedan, då jag tränade för en ny tränare. Plötsligt föll...
Svar
8
· Visningar
1 570
Western igen :) Tror att jag ställde en förra året men det blev aldrig något köp men nu ska det bli av! Vill ha en som är bra på sommaren när...
2
Svar
27
· Visningar
3 007
Senast: Maléne
·
C
Distans Tänkt rida 50T på Uppsalaritten. Ska någon mer göra det?
2
Svar
29
· Visningar
4 265
Senast: Wiszca
·
S
Tävling Hej! Jag är verkligen superdålig på att göra knoppar och behöver lite insperatition på fina knoppar... Älskar danska koppar och skulle...
7 8 9
Svar
160
· Visningar
50 323
Senast: EmelieR
·
Dressyr Jag måste helt enkelt köpa nya stövlar. Mina gamla Cavallo anno 1998 är visserligen i fint skick, men jag har blivit för tjock. Vill...
Svar
18
· Visningar
2 712
Senast: Novali01
·
Hoppning Förlåt om tråden ligger fel eller om det finns en tråd om detta, men sitter på ett mycket segt internet på en liten mini semester. Har...
2
Svar
22
· Visningar
2 432
Senast: LenaH
·
G
Hoppning Hej! Jag undrar hur man ser när man går in på Tävlingsdatabasen och ska anmäla sig till en hopptävling och hur ser det ut när det är...
Svar
2
· Visningar
1 155
Senast: vildros
·
Trav Såg den bland några gamla selar där jag hyr in mina hästar: Det är som en järnpinne i mitten
2 3 4
Svar
64
· Visningar
8 343
Senast: Lill Malin
·
M
  • Låst
Islandshäst Någon som har/haft en bomlös supreme t sadel? Vad tycker ni om den rent allmänt? Hur är kvalitéen på den? Hur lik är den en...
Svar
16
· Visningar
2 418
Senast: Silkisif
·
Western Japp! Jag kommer antagligen köpa en jätteljus showsadel samt huvudlag. har alltid haft mörk utrustning innan och undrar nu hur man...
Svar
3
· Visningar
1 200
Senast: lillaida
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka