Uppsalaritten

Sv: Uppsalaritten

Om de håller sina platser något så när så ligger Rönningen bättre till än dalarna med en ryttare som passerade grind 2 på plats 16. Dalarnas sistaryttare passerade grind 2 på 24 plats. Men allt kan ju hända! Skånsta, Rönningen och dalarna har ju bara 3 ryttare kvar - det vill till att alla är gk i slutbesiktningen. Ingrid är klok som drar ner på tempot och försöker säkra sin lagplats! Händer det något vid slutbesikningen så kanske det är Växjö och Värmlands tur att hämta en medalj!

kan berätta att Maria Hagman- Eriksson är i mål och vinnare med Prylens Pepton. 2a i mål , 10 min efter kom Fanny Eriksson (ej bes ännu! ) 3a i mål var Beatrice Öberg (ej besiktat ännu) på 4 plats hittar vi annelie Eriksson (ej besiktat ännu)
tänkte bara fylla i fortsättningen efter grind 3
13 Birgit Glanander
14 Camilla Kvarnström
15 Karin knutsgård
16 Lars Thunander
17 Eva Mårgård
18 Sara Fredriksson
19 Kjell westerback
20 tonje Danielsson
21 Madeleine Mattson
sen har jag inte fått in resten ännu!

Spännande! Jag var tvungen att åka hemåt, så jag hann bara se vinnaren i T50 spurta in.

Tack alla för en oerhört inspirerande tävlingsdag, nu är jag ännu mer tävlingssugen. :D

Grattis Maria Hagman-Eriksson och Bassesonen Prylens Pepton
och
grattis Annelie Eriksson till placeringen med King Peak, inget dåligt jobb på två år

Grattis till Rönningens kör-ridklubb till guldmedaljen! Silver till dalarnas distansrittklubb brons till värmlands distansryttare!

Åå så roligt med lite rapporter om hur det har gått!! Och stort grattis till alla medaljvinnare!!!
Ska bli spännande att få se hela resultatlistan sen!!
/erika

Tipsar om att resultat och massa bilder redan finns på att hitta på Rönningens hemsida

Tillägg: Kan inte få upp resultaten.. kanske är min dator som är dum eller så kommer det väl..

Det är nog inte din dator. Jag får heller inte upp dom, eller så är båda våra datorer dumma. Ja, det där fixar dom nog snart. Den som väntar på nåt gott...:)

Jag får fram resultatet iaf!!! De kanske har fixat nått nu på morgonen

Liknande trådar

Fritid Tydligen går det numera att köpa löprundor för att kunna få en bra statistik i till exempel appen Strava och visa upp. S.k...
2
Svar
28
· Visningar
1 813
Senast: Mineur
·
Hästmänniskan Just nu har jag ca 12 min att köra till stallet, 1 mil. Mest grusvägar att rida på och vi rider oftast själv då de bara finns en annan...
2
Svar
31
· Visningar
2 537
Senast: Svartkatt
·
Övr. Katt På sorglig och förekommen anledning hänger jag just nu mycket i FB-grupper där man kan efterlysa försvunna katter, både den grupp som är...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
3 637
Senast: Capybara
·
Skola & Jobb Själv har jag sökt två olika kurser för att jobba med skrivprojekt. Sen har jag sökt en kurs om brödbakets kemi . Alla är på distans...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 293
Senast: Elo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar