Mästerskap

Sv: Mästerskap

Okej, thanks. Har inte ridit internationellt sen Tyskland och då fick gammelman skaffa FEI-pass. Men då behöver jag inte tänka på det nu iaf (även om helgens bravader antagligen diskvalificerade höstens planer).

Om jag även lägger in det miljömässiga så är det väl inte heller så där hundra att alla sitter o åker långt i varsin bil/släp/buss.... :grin:

Helt klart så därför åker vi hellre 40-45 mil söderut till riktigt fina tyska terrängbanor än 55 mil norrut till en svensk int. :o
Fast ibland styr annat än avstånd :p

Full förståligt!
Fast det vore ju trevligt om det kom en massa deltagare till höstens tävlingar - kanske llite kortare till Runsten än till Täby :angel:

Liknande trådar

Islandshäst Det pågår ett NM på Åland, började idag, och visst måste vi väl ha en tråd om det? Är ni på plats och tittar någonting? Eller...
2
Svar
27
· Visningar
3 611
Senast: Roheryn
·
Tjatter Efter att ha läst tråden "Hjälp, jag har för mycket prylar" som femtioelva köpare/spekulanter har de mest konstiga frågor och klagomål...
Svar
1
· Visningar
1 108
Senast: Happimess
·
Fälttävlan Hej! Jag har på sistone funderat över tävling med ”min” islandshäst, men jag vill inte tävla i femgång/fyrgång. Då både jag och hästen...
Svar
11
· Visningar
2 725
Senast: xfie
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
6 426
Senast: Jahaja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar