Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
det hände innan jag köpte han. :smirk:
skulle aldrig kunna tänka mig att hålla på med trav :smirk:
jag erkänner mig skyldig till att ha räddat han :smirk:
du ska inte anta så mycket om sånt du inte har en djävla aning om
och HUR vet du då vad som orsakat det?? kan ju vara du som är anledningen till att han inte går att tränsa.
och vilken tur att det finns sånna som du som kan rädda travhästarna.... :smirk:
Kan garantera att din häst inte är svår tränsad just pga gomtryckare, om han nu haft det. .
Och du lever som du lär i den frågan?
jag antar att det inte var nån som sa när du köpte den att den är skadad av en gomtryckare och inte går att tränsa...
Detta är inte riktat till någon speciell,utan jag bara lånar knappen lite!
Tänk att ibland är det så skönt att segla in på Bukefalos och läsa om alla duktiga hästmänniskor. Varför åka till en vetrinär när man kan gå in på Buke och få alla såkallade "experters" omdöme.
Fan va gött att nästan alla (jag drar inte alla över en kam) här är sådana underbara hästmänniskor som aldrig skulle sätta näven till eller använda dispensutrustning på sina hästar!
Ibland är det som en fantasivärld hela bukevärlden,för det finns ju INGEN som har använt spö/sporrar på sin häst någon gång och hälften av alla medlemmar här verkar ju ha "räddat" dessa magra hästar till ett bättre liv.
Som sagt,inte riktat till någon bara en tankeställare...
Nä om ja skulle gå ut och kjama min My little Ponnie häst...
Vad fint du skriver....
En fråga.
Hur kommer det sig att alla travare som blir ridhästar har haft en helvete i sitt förra liv???? Enligt dom nya ägarna??
AM