Vad skulle ni ha gjort?

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Vinna
  • Startdatum Startdatum
Sv: Vad skulle ni ha gjort?

Finns ingen här som sagt att han ÄR´veterinär, men att han har lika kunskaper som en veterinär.

Ja okej...
Men den här hästen har totalt rena ben, så det har jag svårt att tro att det skulle kännas, hur bra fingrar han än har.
jag vet oxå mycket väl vem han är. Och vissa hästar hjälper han, vissa inte...

Och sen är det nog lite så att vet man inte så kan man dra till med något, bara därför att...

Njae det var en som sade att han var veterinär så jag bara påpekade det av just den anledningen jag skrev. Inte för att klanka ner på varken Svenne eller någon som anlitar honom. Min häst har också varit där. Jag bara påpekade det just av bister erfarnhet av vad sådana små oskyldiga generaliseringar kan leda till.

Vad gäller kunskaperna, för/nackdelar kan vi diskutera det länge. Men det har vi väl gjort förut tror jag. Men jag gillar dig ändå ;)
/D som skall sluta kapa tråden nu.

åka till strömsholm med henne eftersom jag nu är så besviken på rommes atg veterinär..

Om det bara är ATG-veterinärerna du är besviken på så kan jag bara nämna att Mats Axelsson på Wilkesbacka har egen hästklinik på gården. Googla på Wilkesbacka så lär du hitta info.

I övrigt kan jag inte råda dig, har för dåliga kunskaper för att ens försöka. Lycka till och jag hoppas att din häst blir pigg och kry igen!

Tack, jag funderar på att byta till Ås*und, har hört att han är bra.

Men tack för lyckönskningarna:)

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Mata småfåglarna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka