Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

L
Islandshäst Hej! jag har en häst som inte vill öppna munnen vid tränsning. Han slänger inte upp huvudet utan problemet är att han inte vill "öppna...
Svar
14
· Visningar
4 107
Senast: Ceero
·
Distans Har nu varit i Örebro och gått igenom de tre stora sport-affärerna, på jakt efter en ny tävlingströja. Med tanke på värmen som är var...
Svar
8
· Visningar
2 279
Senast: Elcapelka
·
Islandshäst Säg att jag förälskat mig i en fölunge på island, vad skulle man kunna gissa att den totala kostnaden skulle uppgå i för att ha den...
Svar
19
· Visningar
2 686
Senast: Mist
·
Körning Köpte en bjällerkrans idag och blev samtidigt sjukt sugen på att införskaffa en släde till vintern:D! Men jag har bara en travsele, så...
Svar
3
· Visningar
1 291
Senast: agtatoon
·
Fälttävlan Alltså, bedömningspunkt 10 är ju lite mellanskritt, snett i genom ökat skritt och sedan mellanskritt i hörnarn igen. Sen i...
Svar
4
· Visningar
968
Senast: Estivuz
·
Western Funderar på att åka ner o kika ,har aldrig vart där på det,nån som kan berätta om d lite.Är d lika bra som Rhc ?Tack.:)
Svar
9
· Visningar
1 079
Senast: Snubbelfot
·
L
Trav ....ska försöka beskriva min fundering kort!! Min b-licens(endast träna) "fryser snart in", dvs har legat vilande i snart 5 år. Det är...
Svar
5
· Visningar
970
Senast: giffan
·
N
  • Låst
Western hur får man in sina bilder om man vill visa något?:bump:
Svar
1
· Visningar
738
Senast: gern
·
H
Körning Köpte barnen en ponny som dessutom är inkörd. Tyvärr medföljde ingen utrustning när det kom till körbiten. Jag har inte kört på så där...
2
Svar
28
· Visningar
2 654
Senast: Idaidut
·
Western Det kan väl ändå inte bara vara jag som är shoppinggalen och börjat fila på inköpslistan till Chappen:angel:? Vad står på...
2
Svar
38
· Visningar
3 014
Senast: CindyLou
·
Distans Hej! Jag sökte bland trådarna men jag hittade inte svaret på min fråga. Vi skall köpa in en GPS till klubben då vi är många som rider...
Svar
9
· Visningar
1 481
Senast: Minsky
·
M
Islandshäst Jag rider en islänning på 16 år en gång i veckan och har det gjort under hela våren, det är i stort sett bara jag som rider honom...
Svar
5
· Visningar
1 256
Senast: walkaway-
·
Övr. Grenar Mmm... Borde inte tävling o träning vara separerade från varandra? Att skumma igenom alla rader om var o när den snyggaste jockyn...
Svar
4
· Visningar
1 118
Senast: Creetown
·
Övr. Grenar Eftersom jag precis fått lära mig i en annan tråd här att inga frågor är pinsamma och dumma så går jag ut stenhårt med en här då! Jag...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 956
Senast: wrangler
·
Fälttävlan Virrig är ordet. Hur gör man? 51,2 straff t.ex. hur många procent är det? Vad är formeln?
Svar
5
· Visningar
5 028
Senast: PrinceFair
·
F
  • Låst
Islandshäst Läser på SIF's hemsida ang. Madelene Johansson: "Styrelsen beslutade att: med hänvisning till FIPOs regelverk och med hänsyn till...
Svar
2
· Visningar
1 771
Senast: Mea
·
J
Hoppning Jag fyller 18 i år och ska gå över på storhäst. Jag har hoppat upp till Msv A på min d-ponny och vill väl helst ha någon som går minst...
2
Svar
30
· Visningar
3 901
Senast: Ellicious
·
D
Dressyr jag har en liten fundering, om man har startat intermediär 1 på 57-60%, får man då starta MsvB efter det eller är man uppklassad? Har...
Svar
6
· Visningar
1 159
Senast: Hera
·
Fälttävlan YES! Jag ska rida på Flyinge!.....hade jag tänkt iaf.:D Fast undrar om det verkligen blir mer publik bara för att det flyttas dit? För...
2
Svar
22
· Visningar
4 532
Senast: Novali01
·
L
Islandshäst Hej, jag har ridit vanliga hästar i många år nu och har börjat fundera på islandshästar, man kanske ska ta och börja med det också? Så...
Svar
12
· Visningar
2 207
Senast: loveponies
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka