Sv: Rhc 2010

Synd! Men det var ju inte så konstigt jag shoppade ju!:D

Härligt! Är sugen på ett ridpass med min nya pad,hoppas den passar!

Var det din son som hade sprungit bort i söndags? Jag och resten av The Redheads satt inne på Chappen och åt gamburgare då de uppmanade en pojke på 9 år att gå till Churros-vagnen vid tävlingen där hans föräldrar väntade. Har för mig han hette som din son, fast nu minns jag inte namnet :o

Nej det var det inte. Jag är nog svergies största hönsmamma på gott och ont. Eller vad säger du åke?;)
Mina pojkar heter Nathan och Caden:love:

Ok då är ja med. Var nog inte med just då bara hehe, tack åke för huvudvärksborttagaren.

Det var så lite så.. Tack för hjälpen på campingen..

Det är lite det som är tjusningen att man kan hjälpas åt när man är ett gäng. Det den ena har glömt har oftas den andra med sig. :)

Okej, det va gott att höra! Både jag och LillMalin stannade upp med våra burgare och undrade om det inte kunde vara din lille pojk, men det var ju väl att det inte var han! :D

Är det någon som vet hur det gick för dom tre utlottningshästarna?
Själv var jag inte intresserad av någon av dom så jag köpte inga lotter. Dock såg jag idag att travaren och ponnyn är ute på försäljning på blocket för 15 och 12 tusen :confused::confused:

Liknande trådar

Fälttävlan En vecka kvar! Jag är så peppad! Ska ni kolla? Vad tänker ni om svenska laget? Jag har inte hopp om medalj men tycker det ska bli...
19 20 21
Svar
417
· Visningar
20 441
Trav Hej, drömmer om att äga en pensionerad varmblodstravare som skulle kunna agera som läromästare inom körning. Skulle vilja ha råd o tips...
Svar
1
· Visningar
323
Senast: CaisaCax
·
Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
591
Senast: Mli
·
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 596
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka