Sv: Rhc 2010

Fasen att det är ranchtävlingar.. Annars hade ju Erik varit tvungen att tävla i slinky:angel:

Men annars kan jag heja lite åt dig Bevvan:D

YEaaaaah!! Erik i slinky.. det vill jag fortfarande se.... :D (Men det far han vanta med tills vi kan komma over!)

ja tack snalla vad du ar underbar!! :bow:

Ja..... Finingarna! Hottisarna! ..Erik o T juh Ake!!!!! :P Du far ju hanga med i svangarna!

Nja Bew. Att hänga med i DERAS svängar är väl som att försöka pissa på en fiskmås!!!!! Men heja och tjoa och vråla dom till seger det ska vi,det lovar jag dig. Men du..... vad ska dom rida för grenar? :confused:

Esch kan jag har borta hanga med (nastan..) sa kan val du ;) det vet jag inte om jag vagar skriva har.. lol, men las pa E's blogg ;) (O far du chansen far du garna krama om honom sa gott fran mig!)

åke ilar till bloggen och kollar. Vad har dom nu hittat på tro? Kram ska levereras. Lovar!!

Vore roligt om någon knackade på min rygg o sa tjena paxan;). Kan ju ha pnzarpony jackan på kvällen dock:angel:

Hörrni!
Jag kräver bilder från lördagens kvällsshow! Det var ju jättemycket på lördagen jag ville se, men icke.. Dumma jobb :p

Ska se om jag kan hålla mig vaken, sist sov jag redan klockan 21 :o:o:o

Lägger upp alla mina bilder från hela helgen i en länk här sen :laugh:

Jag ska dit på lördag :bump:. Hade tänkt att stanna till söndag, men allt är ju fullbokat så det blir bara en dag:cry:

Jag kommer troligtvis ner på fredagen och kikar.
Svärmors karl har en hingst(?) som skall tävlas, dock har jag inte en susning om vilken. :o

Beröm - att de lagt ut en tydlig karta med vilka ingångar som gäller om man har någon typ av medlemskort :)
I fjor blev det lång promenad för att komma rätt :devil:

Ranch trailen verkar kul - gäller bara att komma upp SÅÅÅ tidigt :angel:

Ja, jävlar vad vi fick gå........ Och dom stackarna med RHA kort fick gå ännu mera..

Liknande trådar

Fälttävlan En vecka kvar! Jag är så peppad! Ska ni kolla? Vad tänker ni om svenska laget? Jag har inte hopp om medalj men tycker det ska bli...
19 20 21
Svar
417
· Visningar
20 441
Trav Hej, drömmer om att äga en pensionerad varmblodstravare som skulle kunna agera som läromästare inom körning. Skulle vilja ha råd o tips...
Svar
1
· Visningar
323
Senast: CaisaCax
·
Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
591
Senast: Mli
·
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 596
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka