Sv: Rhc 2010

Vi åker dit med husvagn, tält och alldeles för mycket folk! Antagligen åker vi hemmifrån torsdag eftermiddag, och stannar till söndag, men det är inte spikat än!

kl

Titta åt mig också, jag ska inte dit i år, första året jag stannar hemma men jag jobbar hela sommaren så jag känner att mina helger måste gå till Jacks inridning. Känns lite märkligt att inte åka i år men vad är väl en bal på slottet....

*kl*

Vi kommer på lördagen och stannar bara den dagen tyvärr! Men är glad över att ha fått ledigt 1 dag iaf:laugh:

Jag ska dit med två hästar, tävlar båda i reining och en av dem i freestyle reining.
Vi kommer onsdag och åker hem måndag.
Ett helt gäng med roliga gotlänningar blir vi, ca 25 st!
Ska bli skoj =)

KL

Som vanligt kommer jag å min liiiilla husvagn - ja maken är ju också med! Inga vilda hästar skulle kunna hålla honom hemma - ja inte ens våra tama:)

Hmm ...det var väl jag som var okammad och ouppstigen :laugh:
Tänkte mest på att du chockade honom med att fråga om det fanns nån indian i vagnen :)

Åker troligtvis ner på Onsdag och hem på Måndag!!! :D Hästarna får stanna hemma och ha semester ;) (Pållen ska ju åka med den långa vägen ner dit i Augusti). Sover i tält, så be till vädergudarna för oss!!! :) Förra året var ju en hit i vädersammanhang, för åskådare ialf ;) Duscharna på campingen var dock lite torra! ;P

Tanken är att vi ska ner med husvagn i år. Har tältat några år innan, men har blivit mer bekväm av mig. Tanken är att vi ska ner på torsdag förmiddag, men jag är lite orolig över att det är fullt och att vi blir utan elplats.

Bör jag vara riktigt orolig för att inte få en elplats om jag kommer susande på torsdag middag?

Jag är där alla 4 dagar :laugh:

Jag kommer att fotografera samt bo så gott som mitt på Tävlingsplatsen :D

Känner Ni igen mig så kom o säg hej :bow:

Risken finns ju. Be någon som åker ner onsdagen att boka en plats till dig med.
Det är jag också litet orolig för, kan inte komma iväg förrän torsdag em men känner ingen som åker redan på onsdag... :crazy:

(Har iofs elverk att ta med, men det är litet för stort för att bli riktigt uppskattat på en camping. :grin: )

Nä nä, jag har hus ;) Bor hos föräldrarna i Gislaved över sommaren. Har pojkvännen i Hestra och ett kompisgäng i Gnosjö, så jag har många hus att välja på :D
Man är väl inföding vettu :D

Liknande trådar

Fälttävlan En vecka kvar! Jag är så peppad! Ska ni kolla? Vad tänker ni om svenska laget? Jag har inte hopp om medalj men tycker det ska bli...
19 20 21
Svar
417
· Visningar
20 441
Trav Hej, drömmer om att äga en pensionerad varmblodstravare som skulle kunna agera som läromästare inom körning. Skulle vilja ha råd o tips...
Svar
1
· Visningar
323
Senast: CaisaCax
·
Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
591
Senast: Mli
·
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 596
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Tips ang "spjälka" ben
  • Uppdateringstråd #2